شکوری: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است/ فوتبالم را در سایپا تمام می کنم

مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: از سن و سال من گذشته که به فکر حضور در تیم دیگری باشم.

شکوری: پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی است/ فوتبالم را در سایپا تمام می کنمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ابراهیم شکوری درباره توقف سایپا مقابل پرسپولیس در بازی دوستانه اظهار کرد: هر 2 تیم برای حفظ آمادگی خود در تعطیلات لیگ برتر به انجام این بازی نیاز داشتند. البته بازی مقابل تماشاگران پرسپولیس حتی در دیدارهای دوستانه سخت و است.

وی در مورد به خشونت کشیده شدن بازی در نیمه دوم، بیان کرد:  این موضوع طبیعی است. جدی بازی کردن در زمین فوتبال ایرادی ندارد. از طرفی بازیکنان جوان پرسپولیس و سایپا قصد نشان دادن خود را داشتند و به همین دلیل محکم بازی می کردند.

شکوری که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد، در مورد وضعیت این تیم، بیان کرد: پرسپولیس تیم خوبی دارد. برانکو از فصل گذشته با این تیم بوده و با نقاط ضعف و قوت تیمش کاملا آشناست.  می‌توان گفت که پرسپولیس شانس اول قهرمانی است.

مدافع سایپا درباره این که شنیده می شود با توجه به نیمکت نشینی در این تیم، قصد جدایی از جمع نارنجی پوشان پایتخت را دارد، گفت: سن و سال من به گونه‌ای نیست که بخواهم از سایپا جدا شوم. فوتبالم را با سایپا شروع کردم و قصد دارم با پیراهن این تیم خداحافظی کنم. جابجایی‌ها برای جوانان است که می‌خواهند اسمی در کنند. من در سال های آخر فوتبالم هستم و به تیم دیگری فکر نمی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار