رویترز: رهبر ایران خواهان افزایش قابلیت‌های نظامی این کشور شد

رویترز در مطلبی به سخنان امروز رهبر معظم ایران در زمینه افزایش قابلیت‌های تدافعی و تهاجمی نیروهای مسلح ایران پرداخت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ خبرگزاری رویترز در مطلبی به سخنان امروز «آیت‌الله خامنه‌ای» فرمانده کل قوای ایران اشاره کرد و نوشت: رهبر ایران بر لزوم افزایش قابلیت‌های تهاجمی ایران سخن گفت.

رویترز با اشاره به برخی از سخنان آیت‌الله خامنه‌ای نوشت: سخنان رهبر ایران یک هفته بعد از اینکه کشتی جنگی آمریکا، گلوله‌های هشداری را به سوی یک قایق تندروی ایران که به دیگر کشتی‌های جنگی آمریکایی در خلیج فارس نزدیک شده بود، شلیک کرده بود، بیان شدند.

این رسانه انگلیسی نوشت: «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران با توافق اتمی با قدرت‌های جهانی در سال 2015 که قابل توجه ترین دستاورد او بود، ریاست کرد، اما نیروهای نظامی و امنیتی ایران که از آیت‌الله خامنه‌ای پیروی می‌کنند، غرب را دشمنان خود می دانند.

رویترز در خاتمه نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای با حضور در یک نمایشگاه عرضه محصولات دفاعی با اشاره به آمریکا و متحدان مهم اروپایی این کشور، خواهان افزایش قابلیت‌های دفاعی ایران شد.

گفتنی است، آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا امروز چهارشنبه بیش از دو ساعت از فناوری‌های پیشرفته، بومی و دانش‌بنیان که محصول تلاش، ابتکار و دانش محققان و متخصصان داخلی است و اثر مستقیمی بر افزایش توان رزمی نیروهای مسلح دارد، بازدید کردند.

در این نمایشگاه، دستاوردهایی در زمینه طراحی و ساخت انواع سامانه‌ها و تجهیزات پیشرفته «موشکی»، «راداری»، «دریایی»، «اپتیکی»، «زرهی»، «پهپاد» و «مراکز ارتباطاتی» به نمایش گذاشته شده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار