اختصاصی/

آخرین وضعیت تنها مصدوم حادثه اتوبان ستاری/شرح ماجرا از زبان قربانی+تصاویر

تنها مصدوم نشست زمین در اتوبان ستاری جزییات حادثه را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ظهر امروز نشست زمین در اتوبان ستاری خیابان پیامبر به وقوع پیوست.

این حادثه گودالی 3 متری به عمق 7 متر را در سطح خیابان به وجود آورد، همچنین یک خودرو پژو 206 به داخل گودال سقوط کرد و مردم مانع از سقوط یک پراید مشکی رنگ به داخل گودال شدند.

با مخابره این حادثه به مرکز فوریت های امداد پزشکی سریعا پرسنل اورژانس در محل این حادثه حضور یافتند و تنها مصدوم این حادثه که راننده پژو بود را تحت مداوا قرار دادند.

آخرین وضعیت تنها مصدوم حادثه اتوبان ستاری/شرح ماجرا از زبان قربانی

پرسنل اورژانس مصدوم حادثه را به بیمارستان حضرت رسول منتقل و اقدامات تخصصی پزشکی را برای بهبود وضعیت این وی که از ناحیه صورت دچار آسیب دیدگی شده بود، بکار گرفتند.

قربانی حادثه اتوبان ستاری درباره جزییات این حادثه به خبرنگار ما گفت: در حال تردد در خیابان پیامبر بودم که ناگهان همه جا تاریک شد، خودرو به روی سقف افتاد و با سر به شدت به بدنه وسیله نقلیه برخورد کردم.

تنها قربانی حادثه ادامه داد: همه چیز به صورت ناگهانی رخ داد و اصلا باورم نمی‌شود که به عمق  متری زمین سقوط کرده باشم.

آخرین وضعیت تنها مصدوم حادثه اتوبان ستاری/شرح ماجرا از زبان قربانی

گفتنی است، بنا بر گفته حسن عباسی، سخنگوی اورژانس تهران با تمهیدات صورت گرفته تمامی هزینه های درمانی تنها قربانی حادثه اتوبان ستاری به صورت رایگان ارائه شد و مصدوم پس از چکاب کامل و اطمینان از سلامت وی از بیمارستان مرخص می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۵
پس خسارت ماشینش چی می شه بنده ی خدا؟؟ کی خسارت ماشینشو می ده ؟
آخرین اخبار