قم؛

دیدار رئیس رسانه ملی با مراجع عظام تقلید

رئیس سازمان صداوسیما در دیدار با مراجع تقلید گزارشی از عملکرد رسانه ملی را بیان کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،دکتر عبدالعلی علی عسگری در دیدارهای جداگانه با مراجع تقلید گزارشی از عملکرد سازمان صدا وسیما و همچنین برنامه های پیش رو بیان کرد.

در این دیدارها مراجع عظام تقلید با اشاره به اهمیت جایگاه و اهمیت رسانه ملی رهنمودهای لازم را درباره اقدامات صدا و سیما بیان کردند.

همچنین علی عسگری ضمن دیدار با مراجع  تقلید بازدیدی هم از صداوسیمای استان داشت.


دیدار سفر رئیس رسانه ملی با مراجع تقلید


دیدار سفر رئیس رسانه ملی با مراجع تقلید


دیدار سفر رئیس رسانه ملی با مراجع تقلید


آيت الله موسوي اردبيلي هم توجه به احكام اسلامي در برنامه ها و ترويج فرهنگ صحيح را خاطر نشان كردند و افزودند صدا و سيما موجب اعتباراين مملكت است لذا بايد نسبت به اصلاح جامعه اهتمام بيشتر داشته باشد.

ايشان افزودند صدا و سيما چهره، اعتبار وآبروي جمهوري اسلامي است و براي موفقيت آن دعا مي كنيم.

علي عسكري همچنين با حجت الاسلام و المسلمين سعيدي توليد آستان مقدس حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله عليها و امام جمعه قم ديدار كرد.

حجت الاسلام سعيدي در اين ديدار ضمن تبريك انتصاب آقاي علي عسكري بر رياست سازمان صدا و سيما تاكيد كرد كه همه برنامه هاي سياسي و اقتصادي و طنز  بايد فاخر و ارزشمند  باشد كه مدتي است كه اين امر ديده مي شود.  

حجت الاسلام سعيدي بر توليد محتواي خدا پسندانه تاكيد كرد و گفت همه توليدات بايد براي خدا و مصالح ديني باشد .

دكتر علي عسكري در اين ديدارها ضمن بيان گزارش كاملي از فعاليت  هاي اين سازمان تصريح كرد تلاش مي كنيم همه برنامه ها در راه ترويج دين و فرهنگ اسلامي و مطابق با منويات مقام معظم رهبري در جهت دين اخلاق و اميد و آگاهي بخشي باشد.

رئيس سازمان صدا و سيما با اشاره به فعاليت بیش از 200 شبكه ماهواره اي عليه نظام جمهوري اسلامي گفت تلاش مي كنيم علاوه بر شبكه هاي برون مرزي و داخلي راديوهاي اينترنتي را نيز براي رساندن پيام انقلاب اسلامي راه اندازي می كنيم

دكتر علي عسكري توجه ويژه به اقتصاد مقاومتي و نشان دادن روحيه اميد و فعاليت را از ديگر برنامه هاي سازمان صدا و سيما دانست و از راه اندازي  شبكه ايران كالا براي معرفي رايگان توليدات داخلي  خبر داد.

علي عسكري همچنين با اشاره به وجود هشتاد هزار مسجد در كشور گفت سازمان صدا و سيما تلاش مي كند اين مساجد فعال شوند چرا كه هر كدام از آنها كانون ترویج اسلام است و مي تواند نقش موثري در مقابل تهاجم فرهنگي دشمن داشته باشد.

رئيس سازمان صدا و سيما همچنين از ورود اين رسانه بر فضاي مجازي خبر داد و گفت راه اندازي شبكه هاي IPTV از برنامه هاي صدا و سيماست.

وي همچنين از راه اندازی شبكه پيام رسان سروش  در صدا و سيما خبر داد.

بر اساس برنامه‌های اعلام‌شده این دیدارها به‌صورت خصوصی و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.



انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.