تکمیلی/

سیل مردم مازندران،گلستان و سمنان را گرفتار کرد/ افزایش آمار کشته شدگان به 4 تن

سیل و آبگرفتگی از صبح امروز 3 استان کشور را گرفتار کرده و جان 4 تن را تاکنون گرفته است.

سیل مردم مازندران،گلستان و سمنان را گرفتار کرد/ 3 کشته تاکنونناصر چرخساز در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: سیل از صبح امروز تاکنون 3 استان مازندران،گلستان و سمنان را فرا گرفت و 7 شهرستان کلاله، آق قلا، بهشهر، شاهرود، بندرگز، کردکوی و گرگان را تحت تاثیر قرار داد.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: در مجموع 84 نفر در 6 شهر و روستا امداد رسانی شدند و 18 تیم عملیاتی برای امدادرسانی به هموطنان در مناطق سیل زده حضور دارند.

چرخساز خاطر نشان کرد:متاسفانه سیل و آبگرفتگی در این 3 استان تاکنون 3 کشته به همراه داشته است.

*افزایش کشته شدگان به 4 تن

فرماندار آزادشهر گفت: صاعقه صبح امروز در یکی از روستاهای این شهرستان جان یک زن 60 ساله را گرفت.

وی افزود:بیشترین خسارت به منازل مسکونی و معابر شهری گرگان وارد شده و نیروهای امداد و آتش‌نشانی مشغول ساماندهی اوضاع و کمک به مردم هستند.


*4 هزار طوفان زده در یک استان

چرخساز رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به وقوع سیل و طوفان گفت: تاکنون 3 نفر بر اثر سیل و یک نفر بر اثر برخورد صاعقه جان باخته اند.

وی ادامه داد: متأسفانه تاکنون بر اثر سیلاب 3 نفر جان خود را در روستای آق لر از توابع کلاله از دست داده اند.

رئیس سازمان امداد و نجات افزود: امدادگران تاکنون به 199 نفر امداد رسانی کرده و 45 منزل مسکونی را از آب و لجن تخلیه کرده اند.

چرخساز همچنین به وقوع طوفان در مازندران نیز اشاره کرد و گفت: طوفان 4 هزار تن را تحت تأثیر قرار داده بود که به این افراد امداد رسانی شده است.

وی ادامه داد: متاسفانه یک نفر نیز در طوفان بر اثر اصابت صاعقه جان خود را در آزادشهر از دست داده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: طوفان در 9 شهرستان قائمشهر، سوادکوه، آمل، بابل، ساری، جویبار، نور، بابلسر و بندپی خساراتی را به بار آورده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار