اصفهان؛

سرمایه‌گذاری ۲ میلیارد تومانی شهرداری کاشان در مشهد اردهال

نماینده شهرداری کاشان در آستان مقدس علی ابن محمد باقر(ع) گفت:کل اعتباراتی که شهرداری کاشان تا پایان سال در منطقه اردهال سرمایه گذاری می‌کند به ۲ میلیارد تومان می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین واثقی اظهار داشت: شهرداری کاشان در منطقه اردهال به صورت مداوم و مستمر در امور خدماتی نظیر تنظیف ، جمع آوری پسماندهای شهری و سایر امور فعالیت می‌کند. جدول گذاری، کاشی کاری، لوله کشی، بازسازی گلدسته‌های آستان که حدود 300 میلیون تومان برآورد هزینه شده است ، از جمله امور در دست اقدام شهرداری کاشان در این منطقه است.

واثقی در ادامه افزود: از دیگر اقدامات شهرداری کاشان در منطقه اردهال می‌توان به ایجاد فضای سبز و آبیاری قطره ای اشاره کرد که بعد یا قبل از مراسم مذهبی قالیشویان با اعتبار 250 میلیون تومان به بهره برداری می‌رسد. همه هزینه‌ها از اعتبارات شهرداری و طبق مصوبه شورای شهر است.

وی در ادامه ضمن اشاره به احداث جاده حرم تا حرم گفت: طی جلساتی که با حضور استانداران اصفهان، مرکزی و قم برگزار شده است بهترین مسیر جهت احداث جاده حرم تا حرم، مسیر وسف به رهق انتخاب شده است و شهرداری کاشان آمادگی خود را جهت اجرایی شدن این پروژه اعلام کرده است. همچنین کلنگ تقاطع غیرهم‌سطح شهید اردهال در امتداد بلوار شهید اردهال و با اعتبار 20 میلیارد تومان زده شده است.

نماینده شهرداری کاشان در ادامه خاطرنشان کرد: روشنایی و ساخت میدان ورودی از دیگر پروژه‌های در دست اقدام است که با طی مراحل کارشناسی آن به مرحله اجرا می‌رسد. کل اعتباراتی که شهرداری کاشان تا پایان سال در منطقه اردهال سرمایه گذاری می‌کند به 2 میلیارد تومان می‌رسد و امیدواریم با افزایش اعتبارات شاهد توسعه هر چه بیشتر این منطقه مقدس باشیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.