برق مازندران تا فردا به طور کامل وصل می شود/3میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت به شبکه برق

مدیرعامل توزیع برق استان مازندران گفت:برق مراکز مهم استان تا بعدازظهر امروز و شبکه فشار ضعیف تا فردا به طور کامل وصل خواهد شد.

قاسم شهابی مدیرعامل توزیع برق استان مازندران در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت شبکه های برق این استان، گفت: حدود پنچ صبح امروز(جمعه) طوفان شدیدی از غرب غرب استان به سمت مرکز استان حرکت کرد. سرعت طوفان که در آمل حدود 90 کیلومتر برساعت بود در قائمشهر به 130 کیلومتر در ساعت رسید که باعث کنده شدن سقف خانه ها و شکستن درختان شد.

وی تصریح کرد: در پی این حوادث سیم های انتقال برق بر اثر برخورد درختان پاره شده و ترانس ها نیز سقوط کرده ،به طور کلی آسیب های جدی به شبکه برق این استان وارد شده است.


برق مازندران تا فردا به طور کامل وصل می شود/3میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت به شبکه برق

شهابی با اشاره به این حادثه میزان خسارت را تا کنون اینگونه عنوان کرد: برآورد اولیه از خسارت های وارده 3 میلیارد تومان است اما معتقدیم این رقم افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل توزیع برق استان مازندران در  رابطه با فعالیت های صورت گرفته برای تعمیر و ترمیم خطوط انتقال و پست های برق اظهار داشت: ازتمامی نیروهای استان های همجوار نظیر تهران، گلستان و سمنان درخواست نیرو شده ضمن اینکه تمامی کارکنان این شرکت و پیمانکاران بدون وقفه مشغول تعمیر خطوط اصلی انتقال برق هستند.

وی با اشاره به فعالیت های صورت گرفته برای بازسازی و تعمیر خطوط توزیع و فوق توزیع، گفت: تا بعد از ظهر امروز برق خطوط فشار قوی، معابر اصلی، بیمارستان ها، چاه های تامین آب شرب و برق شبکه فشار ضعیف و فرعی تا فردا به طور کامل وصل خواهد شد تا روشنایی به خانه ها مردم باز گردد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار