قاتل خطرناک از دست پلیس گریخت+عکس

جنایت‌کار خطرناک پس از آزادی به قید ضمانت از دست پلیس گریخت .

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " پیتر مایکل کم " 50 ساله که به اتهام قتل آقای" دین رابینسون " 19 ساله در سال 1990 ،در زندان استرالیا به سر می برد پس از گذراندن 24 سال حبس 2 ماه قبل از زندان به قید ضمانت آزاد شد اما در روز چهارشنبه با باز کردن پابند و ردیاب الکتریکی خود از دست پلیس گریخت به طوری که پلیس با یک تیم حرفه ای متشکل از 30 مأمور و سگ های آموزش دیده در جستجوی او است و به همین منظور اطلاعیه ای برای آگاهی مردم از حضور این جنایت کار خطر ناک داده شده است.

پلیس با انتشار عکس مجرم و دادن مشخصات ظاهری از کسانی که او را مشاهده کردند خواست تا سریعا با پلیس تماس بگیرند .

قاتل خطرناک از دست پلیس گریخت+عکس

پلیس در ادامه افزود: "کم" بی رحم در سال 1990 هنگامی که به همراه قربانی و شریک جرم خود آقای " دنیل لولز هیس " برای شکار به یک سفر رفتند، پس از درگیری با یکدیگر ابتدا " دنیل " با شلیک یک گلوله به" رابینسون" او را زخمی کرد و سپس " کم " با شلیک 2 گلوله به او باعث مرگ وی شد .

این دو جنایت کار سپس جسد قربانی را در کیسه ی خواب پیچیدند و پس از ریختن بنزین بر روی آن جسد را به آتش کشیدند و بقایای آن را در زیر برگ گیاهان پنهان و خاک کردند .

پس از یک سال از جنایت این دو قاتل در سال 1991 به اتهام قتل " رابینسون " بازداشت و به حبس ابد محکوم شدند .

پلیس شهر " آلیس اسپرنیگ " در گزارش خود بیان کرد " کم " پس از 2 ماه آزادی با باز کردن ردیاب خود نشان داد که فکر شومی در سر دارد و حضور آزادانه  او برای  جامعه خطر ناک خواهد بود و قول داد تا قبل از ارتکاب به هرگونه جرمی او را دوباره بازداشت کند .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
اگر همون موقع اعدامش میکردند الان اینقدر مشکل نداشتند معلوم نیست که جون چند نفر دیگه رو بگیره وچند خانواده ی دیگه رو عزا دار کنه .... زنده باد اسلام
آخرین اخبار