اصفهان؛

آموزش شهروندی در اتوبوس های شهر

بیش از 12 هزار کارت سفر مطالعه با موضوع "سه شنبه های بدون خودرو" در اتوبوس های شهری مناطق 15 گانه اصفهان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان گفت: در این دوره از کارت های سفر مطالعه که از تاریخ 15 شهریور ماه به مدت یک ماه در اتوبوس های شهری اصفهان نصب می شود به موضوع "سه شنبه های بدون خودرو" پرداختیم تا شهروندان را از مزیت های استفاده نکردن ازخودروی شخصی آگاه سازیم.

سعید امامی افزود: کاهش آلودگی محیط زیست،کاهش ترافیک وارتقای سلامت جامعه از جمله مواری است که با استفاده شهروندان از حمل و نقل عمومی به جای خودروی شخصی حاصل می شود که در این کارت ها در قالب طنز، داستان کوتاه و شعر به شهروندان آموزش داده شده است.

دبیر کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با بیان اینکه مسابقه ای نیز در این کارت های آموزشی برای شهروندان اصفهانی مطرح شده است ادامه داد: شهروندان با ارسال جواب صحیح از طریق ادمین تلگرامshahrvandiadmin)@) این دبیرخانه، می توانند درمسابقه شرکت و به قید قرعه جایزه ارزنده ای دریافت کنند.

گفتنی است هر ماه بیش از 12هزار کارت سفر مطالعه در حدود ۶۰۰ دستگاه اتوبوس شهری اصفهان از سوی کمیته فرهنگ شهروندی با موضوع های مختلف نصب می شود، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتراز تولیدات فرهنگی و برنامه های کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان با شماره 34467360 تماس بگیرند ویا به وب سایتshahrvandi.net مراجعه کنند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.