اصفهان؛

راه اندازی سيستم اعلام حريق با استفاده از شبکه داخلي در اصفهان

سيستم اعلام حريق با استفاده از شبکه داخلي در اصفهان راه اندازی شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کارشناس مهندسي شرکت فولادمبارکه گفت : درسيستم جديد با استفاده از کارشناسان مجرب شبکه براي راه اندازي و نگهداري شبکه، تجهيزات اطفا حريق از طريق بستر استاندارد شبکه شرکت فولادمبارکه با موفقيت و صرفهجويي اقتصادي راهاندازي شد .

محمد مهدي شيخ بهايي افزود: با ورود نسل جديد کنترلرهاي زيمنس سيستم هاي اطفا حريق ، براي اتصال تجهيزات به کنترلر و کنترل، مديريت و مانيتورينگ قدرتمند اين تجهيزات ، شبکه TCP/IP به صورت گسترده توسط اين کمپاني بکار گرفته شده است.

وی گفت : برای پياده سازي و بکارگيري بستر موجود در این طرح کارگروهي از واحدهاي مختلف تشکیل شد

و این کار گروه از بررسي فني به اين نتيجه رسيد که در اولين مرحله اتصال شبکه سيستم اطفاء حريق به شرکت فولادمبارکه، سرور MM8000 و کلاينتهاي مربوطه به شبکه شرکت وصل و ارتباطات با موفقيت تست گرديدو در اين مرحله هيچ گونه مشکلي در ارتباطات مشاهده نگرديد و در ادامه مي بايست ارتباط FAPها را برقرار نمود.

کارشناس مهندسي کارخانه افزود : با راه اندازي اين طرح علاوه بر صرفه جويي در هزينه پيش بيني شده براي سرمايه گذاري و راه اندازي زيرساخت مورد نياز، از هزينه هاي مربوط به نفرات مورد نياز براي نگهداري شبکه مربوطه و هزينه تجهيزاتي مورد نياز براي نگهداري پيشگيري شد .




انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.