در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

توضیحات وحید رهبانی درباره تعلیق نمایش «اگر...»

کارگردان نمایش «اگر...» گفت: ما منتظر بازبینی مجدد شورای نظارت و ارزشیابی هستیم و ببینیم چه زمانی دوباره اجرا خواهیم کرد.

وحید رهبانی کارگردان نمایش «اگر...» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص دلیل تعلیق این اثر گفت: در حقیقت شورای نظارت و ارزشیابی به ما گفته است که کار نیاز به بازبینی مجدد دارد و ما هم منتظر بازبینی مجدد هستیم که انجام شود و ببینیم چه زمانی دوباره اجرا خواهیم کرد.

وی ادامه داد: فکر کردم حتما دلیلی وجود داشته که دوباره کار را بازبینی می‌کنند اما گفتند که نیاز به بررسی دارد و نتیجه را به شما خبر می‌دهیم و نگفتند که تا چه زمان کار تعلیق است. دو شب اجرا رفتیم اما از امشب اجرا نخواهیم داشت. 

رهبانی تصریح کرد: ما در پی آن هستیم که دوباره اجرا کنیم. چراکه این اثر کاملا بی ادعا و بامزه است و هیچ مشکلی هم نداشت. در واقع قصه در مورد دو نفری است که به اشتباه عاشق یکدیگر شدند.

گفتنی است؛ «اگر...» جدیدترین نمایش وحید رهبانی است که ازروز جمعه 12 شهریورماه اجرای خود را در تالار چهارسو آغاز کرد. در این نمایش که براساس نمایشنامه‌ای از نیک پین آماده شده وحید رهبانی و سارا بهرامی بازی می‌کنند.

در خلاصه این نمایش آمده است: «مری و رولند همدیگر را ملاقات می‌کنند و اگر...»

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار