ایجاد دوره‌های آموزشی برای اولیای دانش‌آموزان کلاس‌ اولی

معاون آموزش ابتدای وزارت آموزش و پرورش از برگزاری دوره‌های آموزشی در دو نوبت شهریور و مهر برای اولیای دانش‌آموزان کلاس اول خبر داد.

محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدای وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص روند آماده‌سازی مدارس برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی گفت: امسال تمامی خانواده‌های این دانش‌آموزان تحت آموزش قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: هفته سوم شهریور ماه دوره‌های آموزشی ویژه اولیا دانش‌آموزان برگزار می‌شود همچنین بخشی از آموزش‌ها نیز از هفته دوم مهر در نظر گرفته شده است.

معاون آموزش ابتدای وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: این دوره‌های آموزشی برای تمامی خانواده‌ها در نظر گرفته شده و حداقل 6 ساعت در هفته باید در این کلاس‌های آموزشی شرکت کنند.

دیمه‌ور عنوان کرد: این کلاس‌ها با هدف آشنایی اولیای دانش‌آموزان با روند یادگیری و مبتنی بر نظام تعلیم و تربیت کنونی برگزار می‌شود تا در کیفیت آموزشی دانش‌آموزان شاهد عملکرد مثبتی باشیم.

معاون آموزش ابتدای وزارت آموزش و پرورش در خصوص تعداد دانش‌آموزان کلاس اولی برای سال تحصیلی جدید گفت: پیش‌بینی‌ها نشان از حضور یک میلیون و 400 هزار نو‌آموز کلاس‌ اولی است.

دیمه‌ور بیان کرد: برای حضور هر چه بهتر دانش‌آموزان تمامی مسائل آموزشی و پرورشی تحت کنترل قرار درد تا بدون هیچگونه مشکلی نوآموزان‌ در کلاس‌های درس حاضر شوند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
با سلام
احتراما به استحضار مي رساند از اينكه به فكر دوره آموزشي براي والدين كلاس اولي ها هستيد بسيار متشكرم چون واقعا دروس آنها با انچه ما در قبل آموخته ايم فرق مي كند باز هم تشكر
آخرین اخبار