اینستاگردی؛

روایت علی ضیاء ازحادثه منا/آرزوی موفقیت ساراخوئینی ها برای تیم ملی فوتبال

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

سید حسن خمینی نوشت:
"در خبرها خواندم كه آقاى عرب پور خياط متدين و با اخلاص لباس هاى روحانيون رخ در نقاب خاك كشيد. درگذشت ايشان را به خانواده آن مرحوم تسليت عرض مى نمايم. 
يادش به خير، من با لباده هايى كه آن مرحوم برايم دوخت و عليرغم اصرار من ،سخاوتمندانه وجهى بابت آن نگرفت، به لباس روحانيت ملبس شدم. شهريور 1372 بود و دو لباده به رنگ هاى كرم و سورمه اى برايم دوخت تا به دست پدر بزرگم مرحوم آيت الله سلطانى طباطبايى عمامه بگذارم. مرحوم عرب پور را قبل از آن موقع اندازه گيرى و پرو قبا براى مرحوم پدر بزرگ ديده بودم. خوش خلق و مهربان و كاربلد. خدايش رحمت كند."



علی ضیاء با انتشار ویدیوی مستندی از حادثه منانوشت:
"سلام حرف هاي من در مورد حادثه ي منا البته بخشي كه ميشه در رسانه گفتش ،در مستند ي از داريوش دليري همسفرم در مكه."



سارا خوئینی ها نوشت:
"خيلي اهل فوتبال نيستم اما بازي هاي تيم ملي كشورم رو هرجا باشم دنبال مي كنم .با آرزوي موفقيت براي عزيزان وطن در بازي امروز ."



شهره سلطانی نوشت:
"امروز پارك لاله با دوستان در حمايت از حركت و كمپين زيباي سه شنبه هاي بدون خودرو .البته من به خاطر اسيب ديدگي شديد دستم كه يك ماهه درگير هستم نتونستم با رفقا ركاب بزنم ولي رفتم كه حمايت كنم . به اميد داشتن شهري تميز و دور از الودگي "



عباس غزالی نوشت:
"ايران آب ندارد.500 شهر كشور دچار بحران كم آبي است، آب شرب اين شهرها به ناچار جيره بندي خواهد شد."



پوریا پورسرخ نوشت:
"تست گريم براي كار بيمار استاندارد كه نهايي نشد ولي خيلي دوست داشتم اين طرح رو.بخصوص قطعه دماغ يا بيني يا...نميدونم كدومش درسته؟ممنونم از ماني اسكندري عزيزم طراح گريم جوان وكار بلد كه البته از خانواده استاد عبد اسكندري جز اين انتظار نميره .و جا داره ياد كنم از سعيد آقا خاني كاربلد وخوش موج كه همه دوستش دارند و البته تهيه كننده كاربلد، خوش اخلاق و خوش حساب آقاي ردايي عزيز كه لحظه شماري ميكنم دوباره كار كنم باهاشون. جمع كار بلد ها جمع بوده ها"



مرجانه گلچین نوشت:
"تبلغ جالب يك كتاب فروشي. ( كتابها غمگين وخسته اند وقت كرديد قلقلكي به انها بدهيد) ."



نعیمه نظام دوست نوشت:
"رزق کلمه ای است بسیار فراتر از آنچه مردم می دانند. زمانی که خواب هستی و ناگهان،به تنهایی و بدون زنگ زدن ساعت بیدار می‌شوی ؛ این بیداری ؛ رزق است، چون بعضی‌ها بیدار نمی‌شوند. زمانی که با مشکلی رو به رو می شوی خداوند صبری به تو می دهد که چشمانت را از آن بپوشی،این صبر، رزق است.زمانی که در خانه لیوانی آب ؛ به دست پدر یا مادرت میدهی این فرصت نیکی کردن ، رزق است.گاهی اتفاق می افتد که در نماز حواست با گفته هایت نباشد ؛ ناگهان به خود می آیی و نمازت را با خشوع می خوانی این تلنگر، رزق است. یکباره یاد کسی میفتی که مدتهاست ازو بی خبری و دلتنگش می شوی و جویای حالش ، این یادآوری ؛ رزق است. رزق واقعی این است. رزق خوبی ها،نه ماشین نه درآمد،اینها رزق مال است که خداوند به همه ی بندگانش میدهد،اما رزق خوبیها را فقط به دوستدارانش می دهد.ودر اخر همینکه عزیزانتان هنوز در کنارتان هستند و نفسشان گرم است و سلامت ؛ این بزرگترین رزق خداوند است و برای منم داشتن دوستان گل و عزیزی مثل شما رزق است .
زندگيتون پر از رزق.فيلم سينمائي لحظه لبخند به كارگرداني رضا اعظميان سال هفتادو پنج عكس از هاشم عطار ،من به همراه رضا ايرانمنش .


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.