آیت الله موحدی کرمانی در مراسم امضای تفاهم‌نامه دیده‌بان شفافیت و مجمع اسلامی بانک‌ها:

نیروهای اصیل انقلاب برای حل مشکلات کشور همکاری کنند

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: امضای تفاهمنامه همکاری بین مجموعه‌های مختلف برای حل مشکلات کشور، موجب خشنودی خداوند و امام زمان است.

نیروهای اصیل انقلاب باید برای حل مشکلات کشور همکاری کنندبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تفاهمنامه همکاری سازمان دیده‌بان شفافیت و مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها ظهر امروز (سه شنبه 16 شهریور ماه)‌ با حضور آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز در مرکز امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید محلاتی امضاء شد.

آیت‌الله موحدی کرمانی در این مراسم، با اشاره به امضای این تفاهمنامه اظهار کرد: مسئولان سازمان دیده‌بان شفافیت و مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها توضیحاتی را درباره این تفاهمنامه به بنده ارائه کردند که بسیار توضیحات خوبی بود و موجب خوشحالی و مسرت بنده شد.

وی افزود: چه بهتر است که نیروهای اصیل انقلاب و ولایی هر چه به هم نزدیکتر باشند و با یکدیگر توافق کنند و دست در دست یکدیگر در حل مشکلات کشور و جامعه تلاش کنند و همچنین جلوی مفسده‌ها را بگیرند.

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز خاطر نشان کرد: امضای این تفاهمنامه فی ما بین این دو مجموعه گام مهمی است که امروز برداشته شده است و این گام موجب رضایت خداوند و حضرت ولیعصر (عج) است.

در ادامه این مراسم، احمد توکلی رئیس سازمان دیده‌بان شفافیت نیز در جمع خبرنگاران گفت: دستور کار دیده‌بان شفافیت و عدالت دفاع از حقوق شهروندی است و با گروه‌هایی که هدف مشترک با این مرکز دارند، تفاهمنامه امضا می‌کنیم.

وی ادامه داد: امضای تفاهم‌نامه‌های همچون تفاهم‌نامه‌های که امضا شد در راستای افزایش نیروهایمان در راستای مبارزه با مفاسد است و هدف  از این کار نیز حفظ حقوق مردم و سلامت نظام است تا در این راه پیشرفت‌های بیشتری انجام دهیم.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم، ادامه داد: این نخستین تفاهمنامه‌ای است که رسماً با مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها امضا کرده‌ایم که منجر به خدمات‌رسانی بیشتر به مردم و نظام می‌شود.

احمد حکیمی فعال دبیر کل مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها نیز اظهار کرد: یکی از اهداف مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی است که در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کند از این رو بنا به درخواست سازمان دیده‌بان شفافیت تفاهمنامه‌ای فی ما بین این تشکل مردمی و مجمع اسلامی کارکنان بانک‌ها امضا شد که می‌تواند راهگشای مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار