هونگ بو:تیم ملی ایران از نظر فیزیکی قوی تر بود

سرمربی تیم ملی فوتبال چین مدعی شد، داور در این دیدار پنالتی شاگردانش را نادیده گرفته است.

هونگ بو:ایران ار نظر فیزیکی از ما قوی تر بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران  گائو هونگ‌بو در نشست خبری پس از دیدار چین - ایران که به نتیجه تساوی انجامید، گفت: در این دیدار با حریفان قدرتمندی رو به رو بودیم که از لحاظ فیزیکی از ما برتر بودند. این نکته در نیمه اول کاملا هویدا بود.

وی ادامه داد: برای این بازی آمادگی لازم را داشتیم و سعی مان بر این بود با استفاده از چهار دفاع که سیستم مرسومی در چین و سطح بین‌المللی است، رقابت کنیم اما دلیل اینکه در جریان بازی با پنج مدافع،‌ دفاع می‌کردیم به‌ علت قدرت بالای ایران در زمان حمله بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال چین عنوان کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم زیرا در طول 90 دقیقه تلاش زیادی کردند و حتی بیش از توان خود جنگیدند. به‌هرحال باید مسیر درست را انتخاب کنیم و با قدرت به جلو برویم.

هونگ‌بو در مورد مصدومیت ژنگ چنگ گفت: اطلاعی که در حال حاضر داریم این است که از ناحیه لیگامنت آسیب دیده و مصدومیتش جدی به‌نظر می‌رسد.

این مربی چینی تصریح کرد: داور در دقایق پایانی بازی باید یک پنالتی به سود ما می‌گرفت، اما این کار را انجام نداد. به‌هر حال سعی داشتیم از نقطه ضعف ایران استفاده کنیم و با تکیه بر کارهای تاکتیکی و نقاط قوت‌مان به دروازه حریفان حمله کنیم. شکست در بازی مقابل کره‌جنوبی ناامیدکننده بود، ولی در بازی دوم مقابل ایران نشان دادیم که پیشرفت کردیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار