دهقانى:كاظمى به تركيب ايده آل دست يافته است

مربى تيم فوتبال سياه جامگان گفت: تمرينات خوبى پشت سر گذاشتيم و كاظمى به تركيب ايده آل براى بازى با گسترش فولاد دست يافته است

عباس دهقانى در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشى باشگاه خبرنگاران جوان، افزود: در تعطيلات ليگ برتر فوتبال دو بازى تداركاتى خوب و مؤثر با دو تيم اصفهانى سپاهان و ذوب آهن برگزار كرديم . همچنين يك دربى  دوستانه با تيم همشهرى خود پديده انجام داديم. به هر حال آماده  بازى با گسترش فولاد هستيم. 

وى درباره بازيكنان جذب شده بيان كرد: سعيد دقيقى و ترائوره امروز به تيم اضافه شدند و اميدوارم با حضور اين دو بازيكن بتوانيم نتايج بهترى نسبت به چهار بازى گذشته كسب كنيم. 

دهقانى درباره وضعيت صدور كارت بازى ترائوره تصريح كرد: اين بازيكن امروز در تمرينات تيم حاضر شد و قراردادش هم منعقد كرد. صدور كارت بازى سه ، چهار روز زمان مى برد بر اين اساس بعيد مى دانم كه كارت اين بازيكن براى گسترش فولاد صادر شود اما در بازيهاى بعدى از اين بازيكن استفاده مى كنيم. 

مربى تيم سياه جامگان درباره جدايى نورمحمدى گفت: نورمحمدى به علت اينكه چند سال در تهران بازى كرده است براى وى سخت بود كه در مشهد بازى كند.به همین علت نور محمدی بعد از بازى با فولاد طى صحبت با كاظمى تصميم به جدايى از سياه جامگان گرفت. به هر حال براى نورمحمدى آرزوى موفقيت مى كنم. 

وى درباره وضعيت سيف اللهى بيان كرد: اين بازيكن بعد از بازى با فولاد در تمرينات با تاخير حاضر شد . با توجه به اينكه كاظمى مقيد به نظم و انضباط است اجازه حضور سيف اللهى به تمرينات را نداد اما وى بعد از عذرخواهى توانست در تمرينات شركت كند. 

دهقانى درباره بازى با گسترش فولاد در هفته پنجم عنوان كرد: ما بعد از چهار بازى كه در خانه برگزار كرديم بايد در تبريز به مصاف گسترش فولاد برويم . براين اساس بازى سختى پيش رو داريم. به هر حال اگر بازيكنان تاكنيك ها را درست در زمين اجرا كنند در آن صورت ما مى توانيم اين بازى را ببريم و اندوخته خوبى داشته باشيم. 

وى در پايان خاطر نشان كرد: هر دو مربى خوش فكر و تكنيكى هستند . براين اساس شاهد بازى خوبی خواهيم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار