واحد های میوه فروشی مکلف به پس گرفتن میوه از مشتریان هستند

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت:در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان به تمامی واحد های صنفی میوه فروشی اطلاعیه ای داده ایم که ممانعت از در خواست مشتریان برای پس گرفتن میوه ها تخلف محسوب می شود .

واحد های میوه فروشی مکلف به پس گرفتن میوه از مشتریان هستندبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان حسین مهاجران رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از صدور اطلاعیه ای به واحد های صنفی میوه فروشی  گفت : در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان به تمامی واحد های صنفی میوه فروشی اطلاعیه ای داده ایم که ممانعت از در خواست مشتریان برای  پس گرفتن میوه ها تخلف محسوب می شود و به محض اطلاع از این امر بازرسان بلافاصله در محل حاضر می شوند . 

وی با بیان اینکه نصب تابلوی جنس فروخته شده پس گرفته نمی شود، خلاف قانون و اخلاق حرفه ای است، افزود: در صورتی که مشتری پس از خرید متوجه وجود عیبی در اجناس شود، حق دارد که آن جنس را به فروشنده پس بدهد.

مهاجران ادامه داد : شهروندان می تواند در صورت هر مشکلی به شماره تلفن اتاق اصناف 5666238 یا بازرسی نظارت با شماره 124 تماس بگیرند تا بازرسان اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی برای رسیدگی به شکایات آنها اقدام کنند . 

وی  با اشاره به نحوه خرید و فروش  میوه های در هم  برای جذب مشتری عنوان کرد: قانون خاصی برای جدا کرن میوه های درشت و خرد تعیین نشده که فروشندگان برای جذب مشتری اقدام به این عمل می کنند .

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی در پایان اظهار کرد : گشت های بازرسی به صورت مستمر در واحد های صنفی میوه فروشی حاضر می شوند ودر صورت مواجه باتخلفات با فروشندگان برخورد می نمایند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار