ایمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دلیلی ندارد اصولگرایان در انتخابات96 از روحانی حمایت کنند

تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: اصولگرایان اگر به احتمال بسیار ضعیف نخواهند کاندیدایی معرفی کنند، هیچ دلیلی ندارد که بخواهند از روحانی حمایت کنند.

ناصر ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به موضوع حمایت اصولگرایان از حسن روحانی در انتخابات سال آینده اظهار داشت: احتمال حمایت اصولگرایان از حسن روحانی نزدیک به صفر است.

وی افزود: دلیلی ندارد که اصولگرایان بخواهند از روحانی حمایت کنند. اصولگرایان قاعدتا کاندیدای خودشان را دارند اما اگر به احتمال بسیار ضعیف نخواهند کاندیدایی معرفی کنند، هیچ دلیلی ندارد که بخواهند از روحانی حمایت کنند.

ایمانی با بیان اینکه اصولگرایان در صورت معرفی‌نکردن کاندیدا در انتخابات ریاست‌جمهوری 96 گزینه‌های دیگری مانند «سکوت» دارند گفت: اصولگرایان در صورتی که کاندیدایی نداشته باشند، می‌توانند اصلا کاندیدای مشخصی معرفی نکنند و اعلام کنند که فقط در انتخابات شرکت می‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه اصولگرایان با احتمال قریب به یقین کاندیدای خود را معرفی می‌کنند تصریح کرد: اصولگرایان یک جریان بزرگ سیاسی هستند که کاندیداهای بسیار زیادی دارند و می‌توانند افرادی را نامزد کنند که تاکنون مطرح نبوده‌اند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار