یزد؛

برپایی یک هزار و 240 پایگاه جشن عاطفه ها در مدارس یزد

یک هزار و 240 پایگاه جشن عاطفه ها دهم مهرماه سال جاری، با همکاری سازمان دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان در سطح مدارس استان یزد برپا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛محسن علیزاده مدیرکل کمیته امداد استان یزد در آستانه سال تحصیلی گفت: مردم خیر استان می توانند در حد توان و هنگام تهیه ملزومات و لوازم التحریر مورد نیاز فرزندان خود سهمی را هم به دانش آموزان نیازمند اختصاص دهند.

علیزاده اظهار داشت: دهم مهرماه یک هزار و 240 پایگاه جشن عاطفه ها با همکاری سازمان دانش آموزی و انجمن اولیا و مربیان در سطح مدارس استان برپا می شود.

وی افرود: هم اکنون 460 صندوق جمع آوری کمک های جشن عاطفه ها در فروشگاه های زنجیره ای، پمپ بنزین ها، پایانه های مسافربری، ایستگاه راه آهن، پلیس راه، بازارچه های محلی و نمایشگاه های پاییزه مستقر شده و در این راستا شهرداری، بسیج مستضعفین، کانون فرهنگی مساجد، اداره اوقاف و امور خیریه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه های مرتبط با کمیته امداد همکاری می کنند. 

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بیان کرد: حدود چهار هزار دانش آموز و یک هزار و 200 دانشجوی زیر پوشش خدمات مختلف فرهنگی کمیته امداد استان قرار دارند و افزون بر 10 میلیارد ریال در پنج ماهه نخست امسال در این بخش هزینه شده است.

محسن علیزاده با بیان اینکه استفاده از روش های نوین و الکترونیکی هم برای جمع آوری وجوه جشن عاطفه ها در نظر گرفته شده، گفت: شهروندان می توانند با شماره گیری آنی پرداخت کمیته امداد #1*8877* با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ و کد استان یا شهرستان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی تصریح کرد: همچنین از طریق سایت کمیته امداد به آدرس epay.emdad.org نیز می توان نسبت به پرداخت اینترنتی هدایا اقدام کرد، دریافت برنامه از کافه بازار به آدرس app.733.ir، از دیگر شیوه های پرداختی برای مشارکت در جشن ملی عاطفه ها می باشد .

مدیرکل کمیته امداد استان یزد با اشاره به رشد 54 درصدی کمک های مردمی(نقد و کالا) در جشن عاطفه های سال گذشته گفت: شهرستان یزد با 511 درصد رشد، بهاباد با صد درصد رشد و خاتم با 59 درصد رشد رتبه های اول تا سوم را در زمینه جمع آوری هدایای نقدی و کالایی در جشن عاطفه های سال 94 را کسب کردند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار