یاسوج؛

درخشش بانوان ورزشکار گچسارانی در رقابت های وزارت نفت

مسئول ورزش بانوان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: بانوان ورزشکار این شهرستان در رقابت های وزارت نفت خوش درخشیدند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ اعظم صمیمی گفت: این رقابت ها با حضور 6 تیم در چهار رشته ورزشی در استان اصفهان برگزار شد که بانوان گچسارانی یک مقام نایب قهرمانی یک مقام سومی و 2 رتبه چهارمی را کسب کردند.

وی گفت: رقابتهای بانوان وزارت نفت با حضور تیم های نفت الف و ب، پالایش و پخش الف، پالایش و پخش ب، پتروشیمی و گاز به میزبانی شرکت گاز اصفهان برگزار شد.

مسئول ورزش بانوان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: بانوان ورزشکار این شهرستان در این دور از رقابتها در قالب تیم های نفت الف و ب به رقابت با سایر تیم های ورزشی وزارت نفت پرداختند.

صمیمی ابراز کرد: تیم گچساران در رشته آمادگی جسمانی که با هفت ورزشکار، در قالب تیم نفت الف حضور داشت، موفق شدند در رده تیمی مقام دوم را کسب کنند.

وی گفت: چهار نفر از نفت گچساران به نام های شیدا کرمی، فاطمه زمانی مهر، ساناز رضایی و نازنین یوسفی در رده انفرادی رقابتهای شطرنج وزارت نفت مقام های برتر را کسب کنند.

پور صمیمی تصریح کرد: در رشته شطرنج از میان پنج ورزشکار تیم نفت ب سه نفر از ورزشکاران نفت گچساران به نام های خیزران حیدری، نسترن چوب بر، سارا غفاری حضور داشتند که در رده تیمی نفت ب مقام سوم و در رده انفرادی خیزران حیدری مقام قهرمانی میز 2 را کسب کرد.

وی افزود: تیم های بسکتبال و والیبال نفت گچساران به عنوان تیم نفت ب در این دوره از رقابتها شرکت و در هر 2 رشته مقام چهارم را از آن خود کردند.

شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد چهار هزار ورزشکار ساماندهی شده است.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.