یاسوج؛

آغاز بیست و ششمین جشنواره کشوری تئاتر و سرود دانشجو معلمان

بیست و ششمین جشنواره کشوری تئاتر و سرود دانشجو معلمان بخش پسران دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور با حضور مسؤولان کشوری و استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ بیست و ششمین جشنواره کشوری تئاتر و سرود دانشجو معلمان «بخش پسران» دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در یاسوج برگزار شد.

خسرو نظری در حاشیه این جشنواره با بیان اینکه بیست و ششمین جشنواره تئاتر و سرود دانشجو معلمان «بخش پسران» دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در یاسوج آغاز شده است، اظهار کرد: 15 استان در بخش پسران بیست و ششمین جشنواره تئاتر و سرود دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش سرود، تئاتر صحنه‌ای و عروسکی ادامه دارد، گفت: این جشنواره بعد از برگزاری کلاس‌های توجیهی برای داوران کار خود را شروع کرد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بخش سرود از بعد از ظهر امروز با حضور داوران برگزار خواهد شد.

داور برجسته کهگیلویه و بویراحمد نیز در گفت‌وگو با خبرنگاران، بیست و ششمین جشنواره تئاتر و سرود دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در یاسوج را به عنوان بزرگترین رخداد فرهنگی و هنری در استان دانست و گفت: حضور دانشجو معلمان سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد بسیار اهمیت دارد و این حضور به لحاظ تمام جنبه‌های اجتماعی می‌تواند فرصت مناسبی برای استان باشد.

سید سلیمان آبسالان با قدردانی از دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ میزبانی این جشنواره، اظهار کرد: همه مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد باید در برگزاری اینگونه جشنواره‌ها کنار هم باشند.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد همه مسؤولان در برگزاری چنین رخدادهای بزرگ فرهنگی و هنری تعامل و همکاری داشته باشند و دستگاه میزبان را رها نکنند.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.