ساری

برگزاری رزمایش فدائیان ولایت در منطقه مرزی شمال کشور

رزمایش فدائیان ولایت با یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در منطقه مرزی شمال کشور در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردار حمید رضا رستمیان، فرمانده لشکر 25 کربلای مازندران گفت: رزمایش لشکر عملیاتی 25 کربلا در قالب فدائیان ولایت با محوریت شهدای مدافع حرم و یک شهید روابط عمومی سپاه استان در منطقه مرزی شمال کشور در حال برگزاری است.

وی گفت: هدف از اجرای این رزمایش ،تمرینات تاکتیکی با حضور گردان های زرهی و پشتیبانی رزمی لشکر عملیاتی 25 کربلا با یاد و گرامیداشت شهیدان، تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا در مناطق مصوب است.

فرمانده لشکر 25 کربلای مازندران افزود: در این رزمایش نیروها با انجام تمرینات ویژه، نامنظم و منظم با الگویی از نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی درشرایط سخت توان خود را به منصه آزمایش می گذارند.

سردار رستمیان گفت: در این رزمایش تمرینات تاکتیکی 17 گردان زرهی و 6 گردان پشتیبانی رزم با آمادگی بالا شرکت دارند و قدرت رزمی، دفاعی و همه جانبه خود را به نمایش می گذارند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند فرزندان غیور و سلحشور این مرز و بوم با اطاعت محض از اوامر ولی امر مسلمین جهان برای نبرد با دشمنان خدا و مزدورانشان همیشه آماده بوده و هستند و هیچگاه اجازه نخواهند داد خدشه ای به کیان، اصول و آرمان های انقلاب اسلامی وارد شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.