ادعای کلینتون: توقف برنامه هسته‌ای ایران تل آویو را امن‌تر کرده است/ نسبت به گذشته در مقابل تهران قوی‌تر هستیم

نامزد دموکرات انتخابات آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری رژیم صهیونیستی ادعاهایی را درباره ایران مطرح کرد.

ادعای کلینتون: توقف برنامه هسته‌ای ایران تل آویو را امن‌تر کرده است/ نسبت به گذشته در مقابل تهران قوی‌تر هستیم
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا، در مصاحبه اختصاصی خود با شبکه خبر دو رژیم صهیونیستی ادعا کرد: با تمام وجود معتقدم توقف برنامه هسته ای ایران، اسرائیل و منطقه را امن تر کرده و مانع شکل گیری یک مسابقه تسلیحات هسته ای شده است.

کلینتون مدعی شد: واقعیت این است که ما توانستیم به یک توافق در مورد برنامه هسته ای ایران دست پیدا کنیم، اما این توافق به هیچ وجه، نمی تواند توجیه کننده رفتاری باشد که ایران همچنان از خود بروز می دهد. من این را به روشنی بیان کرده ام که در خصوص توافقی که حاصل شده رویکردم بر بی اعتمادی و راستی آزمایی استوار است. من کاری خواهم کرد که آنها به تمامی عناصرتوافقی که کرده اند عمل کنند.

او ادعا کرد: در زمان ریاست جمهوری جورج دبلیو بوش ایران توانست صاحب چرخه سوخت هسته ای، تاسیسات پنهان، و انباشتن آنها از سانتریفیوژ شود. وقتی که اوباما رئیس جمهور شد و من مسئولیت وزارت خارجه را پذیرفتم، ما با پتانسیل بسیار واقعی درباره دستیابی ایران به سلاح هسته ای مواجه بودیم. به همین دلیل من در دو سال اول تصدی پست وزارت خارجه، وقت خود را برای شکل دادن به یک ائتلاف بین المللی به منظور اعمال تحریم هایی که آنها (ایرانی ها) را به میز مذاکره بکشاند صرف کردم که در نهایت به توافق منجر شد .

کلینتون در ادامه، ادعاهای بی‌اساس دیگری را مطرح کرد: باید موضوع نقض توافق در زمینه موشک های بالستیک را پی گیری کنیم. ما باید سخت تر کار کنیم تا تهدیدی را که آنها همچنان به دلیل حمایت بسیار تهاجمی خود از تروریسم، چه حزب الله باشد و یا حماس در پیش گرفته اند، دفع کنیم. با این حال، ما به علت توافق هسته ای، در مقابله با دیگر رفتار های مخرب ایران در موقعیت قوی تر از گذشته قرار داریم.

او در پاسخ به سئوال خبرنگار کانال دو خبر اسرائیل درباره مقابله با گروه تکفیری صهیونیستی داعش ادعا کرد: ما در صدد شدت بخشیدن به اقداماتی هستیم که در حال حاضر صورت می گیرد و آن حملات هوایی ما و پشتیبانی بیشتر زمینی است. من هنوز معتقدم که ما نیازمند اهرم های فشاری در برخورد با روس ها، ایرانی ها و سوری ها هستیم. خواه این اهرم فشار ایجاد یک منطقه پرواز ممنوع و یا ابزارهای دیگری باشد.

نامزد دموکرات در ادامه به انتقاد از مواضع ترامپ در قبال رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: او (ترامپ) روز دوشنبه گفته است که ما باید در قبال اسرائیل بی طرف باشیم. وی سپس، روز سه شنبه، گفت واقعا از اسرائیل حمایت می کند و روز چهارشنبه ممکن است بگوید اسرائیل باید کمک های نظامی را که در طول سال ها دریافت کرده است، پس بدهد. منظور من این است که هیچ نظم و دلیلی در پس گفته‌های او (ترامپ) در مورد اسرائیل وجود ندارد و اظهارات وی فاقد اطلاعات لازم است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
سلام درست میگویدرفتاراعراب سعودی و دیگران را ببین بعدازاینکه مطمعن شدن دیگه ازهسته ای خبری نیست وجناب شیخ بتنش کرده چقدرپرروشدن اسراییل هم دلش را به برجام وfatfخوش نکندهیچوقت اسراییل امن نمیشودوخودامریکاهم درخلیج فارس امنیت نخواهدداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
زرشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
عاقلا داند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
این رفتار های خانم کلینتون ، اوج زبونی سیاستمداران آمریکائی در مقابل صهیونیست ها را می رساند . به همین خاطر خانم کلینتون صلاحیت ریاست جمهوری آمریکا را ندارد . کاندیدا های ریاست جمهوری آمریکا باید در باره تغییر اوضاع اجتماعی و اقتصادی آمریکا و حل مشکلات مردم و سبک کردم بار مالی آنها از ورشکستگی و استیصالی که دولت بوش پسر و اوباما برآنها تحمیل کرده اند و بخشی از آن هم برعهده خانم کلیینتون بوده است صحبت کنند .
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به کشور ایران چه ارتباطی دارد . ایران از ابتدا هم هیچ خطر هسته ای برای جهان و آفت های جهانی مثل رژیم صهیونیستی نداشت و ندارد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
ادعا نیست عین حقیقته . تل آویو امن تر
شده و دستش برای کشتار مسلمانان بازتر.
گاهی دشمنان هم راست می گویند.
شما فکر کنید ما هم مثل کره شمالی
کار می کردیم احتمالا الان نه تنها تل آویو بلکه همه ی سرزمین های اشغالی از سکنه و لوث وجود صهیونیست ها خالی شده بود.مهاجرت خودخواسته و ناگزیر.
و بدین ترتیب آرمان امام و آرزوی رهبر
عزیزمان و همه ی مسلمانان و آزادگان جهان بدون هیچ خونریزی و جنگی به سان فتح مکه توسط پیامبر اکرم (ص)
بر آورده شده بود.
ولی حالا چی؟
درست بعد از شروع مذاکرات هسته ای
ما با غرب، ریاض و تل آویو کشورهای مسلمان منطقه را به آشوب کشیدند و داعش را به وجود آوردند و آرزوی نابودی محور مقاومت را دارند که البته به گور خواهند برد.
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که درست بعد روی کار آمدن دولت فعلی و چراغ سبزی که به اوباما درباره
مذاکرات هسته داده شد این اتفاقات
شدیدتر شد.
اگر فتنه 88 نبود و اگر مقامات آمریکایی
مطمئن نمی شدند که دولت بعدی ایران موافق سیاست های آنها عمل نمی کند هیچ گاه قضیه سوریه و یمن و
عراق به شکلی که امروز هست نبود.
اگر ما در زمان دولت دور دوم احمدی نژاد فتنه را نداشتیم و هسته ای را لوث
نمی کردیم و یا احیانا یک آزمایش هسته ای انجام می دادیم آمریکا و سگ های نگهبانش در منطقه الان به ما به جای پارس کردن دم تکان می دادند.
مگید نه به عقب برگردید و به تحلیل گران بگویید قضیه را بشکافند.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۵۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
رژیم صهیونیستی 25 سال اینده را نخواهد دید
حضرت ایت الله خامنه ای 1394/06/18
United States of America
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
هر دو غلط كردنند
آخرین اخبار