رشت؛

عرضه نوشت ‌افزار‌ با نماد‌های ‌ایرانی اسلامی در مدارس گیلان

در آستانه‌ بازگشایی مدارس نوشت افزار با نماد‌های ایرانی اسلامی در دسترس کودکان، نوجوانان و خانواده‌های گیلانی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با همکاری کانون پرورش فکری و آموزش و پرورش استان گیلان امکان عرضه‌ محصولات ‌فرهنگی به ویژه دفتر و نوشت ‌افزار‌ با نماد ایرانی و اسلامی در مدارس این استان فراهم‌ شده ‌است.

علی پورحسن افزود: بر همین اساس زمینه‌ حضور دانش ‌آموزان و اولیای مدارس در 5 فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی کانون در شهر‌های رشت، لنگرود، آستارا، لاهیجان و بندر‌انزلی ایجاد‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌ عرضه‌ محصولات فرهنگی به ویژه نوشت ‌افزار‌های تولیدی کانون با نماد‌های ایرانی و اسلامی نیز در ادارات آموزش و پرورش سطح ‌استان برپا می شود.
مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان ابراز ‌امیدواری کرد: با گسترش فعالیت در این زمینه بستر‌های مناسبی برای ارتقای قابلیت‌های کودکان و نوجوانان و پرورش تفکر و اندیشه‌ آینده‌سازان با بهره‌گیری از الگوهای ایرانی و اسلامی بیش ‌از ‌گذشته فراهم ‌شود.

انتهای پیام/س

 
برچسب ها: نوشت افزار ، مدارس ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
عالی