«پشت صحنه سینما» به روایت 28 هنرمند در ارسباران

انجمن عکاسان سینمای ایران طی اقدامی آثاری از هنرمندان این عرصه را با عنوان «پشت صحنه سینما» در فرهنگسرای ارسباران به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نمایشگاه عکس «پشت صحنه سینما» که به مناسبت روز ملی سینما شکل گرفته است، بعد از ظهر امروز 19 شهریور در فرهنگسرای ارسباران افتتاح شد.

در این نمایشگاه 46 فریم عکس از 28 هنرمند عکاس وجود دارد که شامل تصاویری از پشت صحنه، پرتره بازیگران و فیلم هایی است که در دهه های اخیر به روی پرده رفته اند.

علی نیک رفتار رئیس شورای عکاسان سینمای ایران دبیری این رویداد را که با هدف شناساندن عکاسان این حوزه به عموم مردم و هنرمندان برپا شده را به عهده دارد.

حافظ احمدی، شهاب الدین عادل، ،ایران انتظام، آرزو اتحاد، محمد فوقانی، علی نیک رفتار، اردشیر شلیله، امید صالحی، صبا سیاهپوش، حسن شجاعی، بهرنگ دزفولی زاده، مژده مرادی، سیامک قدکچیان،سحاب زری باف، امید صالحی، محمدمهدی دلخواسته، مجید خمسه، مریم تختکشیان، حسن غفاری، حمید کشانی، مژده مرادی، المیرا مقدم، مهرداد امینی، کوروش پیرو، آرش صادقی،نیما آقاکریمی، سید نواب موسوی، مسعود اشتری، و آرش صادقی  از هنرمندانی اند که آثارشان در این مجموعه به نمایش درآمده است.

گفتنی است این نمایشگاه تا 29شهریور از ساعت 10 تا 20 میزبان علاقه مندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار