اهواز؛

مقام قهرمانی ازآن ووشوی بانوان اهواز در مسابقات کشور

تیم ووشو بانوان اهواز درمسابقات قهرمانی ووشوی بانوان کشور به عنوان قهرمانی دست یافت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوشین کیانپور مربی تیم ووشو بانوان  اهواز گفت: مسابقات ووشو کمیته فانگ من چوان کشور با حضور 200 تالوکار (اجرای فرم) و 45 سانداکار (مبارزه) در قالب 13 تیم به میزبانی خراسان رضوی از 18 تا 19 شهریور ماه جاری برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم بانوان ووشو اهواز متشکل از 12 تالوکار و یک سانداکار به مصاف حریفان خود رفت.

مربی تیم ووشو بانوان  اهواز تصریح کرد: در مجموع تیمی تیم ووشو بانوان اهواز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و پس آن نیز تیم‌های خراسان رضوی و تهران بر سکوهای دوم و سوم این مسابقات قرار گرفتند.

کیانپور بیان داشت: در رده سنی جوانان ووشو بانوان اهواز در بخش تالو (اجرای فرم) ثمین نعمتی فرم جین شو مدال نقره و فرم چیانگ شو گردن آویز برنز را از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: در بخش ساندا ( مبارزه) رده سنی جوانان آیناز صفایی در وزن56- کیلوگرم و حدیث سعید آخر 48- کیلوگرم هر دو موفق به کسب مدال‌های برنز این مسابقات شدند.

مربی تیم ووشو بانوان  اهواز نفرات برتر رده سنی بزرگسالان ساندا (مبارزه) را نسیم خسروی کاهکش وزن 48- مدال برنز، مرضیه عادلی وزن 56- کیلوگرم مدال برنز و شادی علیدادی مقام دوم وزن 60- کیلوگرم عنوان کرد و گفت: زهره شهپری در وزن 65-کیلوگرم و زینب قطرانی هر دو ووشوکار دیگر گردن آویزهای طلا را کسب کردند.

کیانپور درباره حریفان قدر خود در این مسابقات اظهار کرد: بازیکنان ما در فینال با حریفانی از استان‌های تهران، البرز، سیستان و بلوچستان، زنجان و خراسان رضوی برخوردند که این باعث شد به مدال‌های نقره و برنز برسند در غیر این صورت این تیم می‌توانست به مدال‌های بهتری نیز دست پیدا کند.

وی تصریح کرد: این تیم خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی ووشو استانی سپس به اردوی تیم استان و در نهایت اردوی تیم ملی آماده می‌کنند.

کیانپور ضمن تقدیر و تشکر از معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز؛ و رئیس اداره ورزش و جوانان اهواز افزود: امیدواریم این حمایت‌ها از ورزش ووشو و سایر ورزش‌ها هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان ادامه‌دار باشد.

وی در پایان گفت: شادی علیدادی که در این مسابقات موفق به کسب مدال نقره شد از ناحیه زانو آسیب شدید دیده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار