هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان 1 - پیکان 1/ شاگردان ویسی و آقا معلم امتیازها را تقسیم کردند + فیلم

سپاهان اصفهان که این فصل با تغییرات گسترده ای مواجه شد در قالب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال میزبان تیم فوتبال پیکان بود.

کار نشود////سپاهان 0 - 0 پیکانبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،سپاهان اصفهان که این فصل با تغییرات گسترده ای مواجه شد در قالب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال میزبان تیم فوتبال پیکان است.

ترکیب تیم سپاهان:


لی اولیویرا – موسی کولیبالی- شجاع خلیل‌زاده- علی هلیچی- احسان حاج صفی- رسول نویدکیا- میلاد سرلک-جلال علی محمدی – مهرداد محمدی- حسین فاضلی و پدرو هنریکه.
سرمربی: عبدا... ویسی


 ترکیب تیم پیکان:


رحمان احمدی، سیاوش یزدانی، امیر حسین صادقی، مهدی شیری، آرمان قاسمی، ماهان رحمانی، صادق بارانی، سیامک نعمتی، ابراهیمی، آقاخان و گادوین منشا
سرمربی: مجید جلالی


گل:

در دقیقه 18 پاس بیرون پای محمد صادق بارانی در پشت خط دفاعی به سیامک نعمتی رسید که از تله آفساید فرار کرده بود و این بازیکن با ضربه‌‌ای تمام کننده توپ را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 67 در سمت چپ خط حمله سپاهان توپ به حسین پاپی رسید و این بازیکن با یک ضربه تماشایی و از پشت مخوطه جریمه توپ را به زاویه مخالف دروازه رحمان احمدی فرستاد تا سپاهان بازی را در خانه به تساوی بکشد.


دقیقه حساس:

دقیقه 17: روی کرنر ارسالی سپاهانی توپ در پشت محوطه جریمه به موسی کولیبالی رسید و این بازیکن با یک ضربه زیبای والی توپ را به سمت دروازه شلیک کرد که توپ پس از برخورد به تیرک افقی راهی بیرون شد.

دقیقه 27: ارسال رسول نویدکیا از سمت راست خط دفاعی پیکان با ضربه سر شیرجه‌ای پدرو هنریکه همراه شد که رحمان احمدی با یک واکنش دیدنی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 40: پاس مورب مرتضی آقاجان بارانی را در موقعیتی خوب برای شوتزنی قرار داد که ضربه این بازیکن در حضور سه مدافع سپاهان از سمت چپ دروازه اولیویرا راهی بیرون شد.

دقیقه 45: ارسال احسان حاج‌صفی از سمت چپ به شکل خطرناکی عرض دروازه رحمان احمدی را طی کرد و پدرو هنریکه به این توپ نرسید.

دقیقه53: ضد حمله تیم پیکان از سمت چپ خط دفاعی سپاهان با پاس خوب ابوالفضل ابراهیمی همراه شد و بارانی توپ را به سمت دروازه شلیک کرد که واکنش خوب اولیویرا مانع از گلزنی محجدد پیکانی‌ها شد.

دقیقه56: روی کرنر ارسالی روی دروازه پیکان بازیکنان سپاهان در چند رفت و برگشت توپ را در دهانه دروازه به جلال علی محمدی رساندند و این بازیکن با یک ضربه آرام توپ را به سمت دروازه فرستاد که توپ به تیرک عمودی برخورد کرد و در برگشت بازیکنان پیکان تن به کرنر دادند.

دقیقه 60: پاس در عمق بازیکنان سپاهان مهرداد محمدی را در موقعیتی تک به تک با رحمان احمدی قرارداد که ضربه محمدی با خروج به موقع احمدی توسط این دروازه بان دفع شد.

دقیقه 62: دوباره سپاهانی ها روی یک حرکت از سمت چپ موقعیت خوبی را برای مهرداد محمدی فراهم کردند. ضربه محکم این بازیکن با واکنش عالی رحمان احمدی دروازه بان پیکان همراه شد تا باز هم سپاهانی ها در رسیدن به گل ناکام باشند.

دقیقه78: ارسال آرمین سهرابیان از سمت چپ در دهانه دروازه به علی محمدی رسید و این بازیکن در موقعیتی دشوار روی توپ تاثیرگذاشت ولی توپ از بالای دروازه رحمان احمدی به بیرون رفت.

 
در حاشیه:

* رحمان احمدی و علی حمودی، 2 بازیکن سابق سپاهان که در ابتدای فصل از سپاهان جدا شدند در ابتدای بازی به همراه ابولفضل ابراهیمی به سمت سپاهانی ها رفته و رخصت گرفتند.
* در این بازی بر خلاف بازیهای گذشته در غیاب محرم نویدکیا، احسان حاج‌صفی به جای رسول نویدکیا بازوبند را بر بازو بسته است..
* حسین فاضلی بازیکن جوان سپاهانی ها پس از پشت سرگذاشتن مصدومیت طولانی مدت برای اولین بار در ترکیب این تیم حضور دارد.
* پس از ورود محرم نویدکیا به میدان حاج صفی بازوبند کاپیتانی را در اختیار او گذاشت.
* علی حمودی در نیمه دوم وارد زمین شد. این بازیکن سابقه حضور در جمع سپاهانی‌ها را داشته است.
* بهادر عبدی در حالی آخرین تعویضی پیکان و مجید جلالی شد که در روز‌های گذشته به خاطر برخی مسائل از ترکیب تیم کنار گذاشته شده بود. حالا با این تعویض احتمالا مجید جلالی او را بخشیده و از بازی بعدی شاهد حضور او در ترکیب ثابت خواهیم بود.
* پس از تعویض شدن محرم نویدکیا با علی هلیچی احسان حاج‌صفی جایگزین علی هلیچی در سمت راست خط دفاعی شد و تا پایان بازی در نقش دفاع راست بازی می‌کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار