خطیبی: در بازی های گذشته بیشترین ضرر را از داوران دیدیم

مربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت :در چهار بازی نخست لیگ برتر بیشترین ضربه را از داوری های دیده ایم که امیدوارم در بازی فردا قضاوت خوبی انجام شود.

خطیبی: در بازی های گذشته بیشترین ضرر را از داوران دیدیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان حسین خطیبی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: رسول خطیبی نتوانست به نشست بیاید و از این بابت عذرخواهی می‌کنم زیرا پروازش با تاخیر انجام شد. پرواز ما ساعت 3 بود و درخواست کردیم نشست ساعت 5 بعدازظهر باشد که نشد و رسول من را به نشست فرستاد. از سازمان لیگ تشکر می‌کنم به خاطر اینکه هفته پنجم را به نام شهدای منا نامگذاری کرد.

خطیبی تاکید کرد: ماشین‌سازی بعد از 20 سال در آزادی می‌خواهد بازی کند اما بعد از سال‌ها به لیگ برتر بازگشتیم. از شهرداری تبریز هم تشکر می‌کنیم. سهرابی مدیرعامل باشگاه هم مسئول امور ورزش شهرداری است. ما چنین بازی‌ها را خوب شروع کردیم. در دربی 10 نفره شدیم و باختیم.  اکنون دو بازی تدارکاتی قبل از بازی با استقلال انجام داده‌ایم و برای این بازی آماده‌ایم. مصدوم هم نداریم و حامد پاکدل محروم است.

وی ادامه داد: امسال دو هدف داریم اول اینکه تک رقمی باشیم و بعد هم فوتبال زیبایی ارائه کنیم.

وی با اشاره به کمیته داوران گفت: همیشه از کمیته داوران حمایت کرده‌ایم اما در 4 بازی گذشته ما بیشترین ضرر را از داوری دیده‌ایم. 4 امتیاز ما از دست رفت و دو گل صحیح‌مان دیده نشد. امیدوارم فردا گروه داوری داوری خوبی انجام دهد و تحت تاثیر جو نشوند. استقلال و پرسپولیس هفته بعد دربی دارند. امیدوارم داوران هم تمرکز‌شان بر روی این بازی باشد تا ما ضرر نکنیم. حق را به حق‌دار بدهند. تمرکزمان بر روی بازی و فوتبال خوب است.

خطیبی در مورد شناخت از استقلال گفت: استقلال بازیکنان خوبی جذب کرده. کادر فنی خوبی دارد. عشق مسئولان به فوتبال باعث شده تیم جوانی را جذب کنیم. بازیکنان خوبی داریم. این تیم را آنالیز کرده‌ایم. هر دو تیم برای برد می‌آیند و می‌خواهند امتیازات از دست داده را جبران کنند. ما برای برد می‌آییم و فکر می‌کنم فردا بازی زیبایی شود و دو تیم برای برد بازی می‌کنند. امیدوارم بازی زیبایی انجام دهیم و امتیاز هم بگیریم.

وی در مورد جدایی دقیقی و رافخایی گفت: برای دقیقی و رافخایی آرزوی موفقیت می‌کنم آنها برای تیم ما زحمت کشیدند. بهتر است مدیریت در مورد جدایی آنها صحبت کنند.

وی در مورد اینکه دقیقی گفته است اختلافات داخل رختکن باعث خداحافظی شده است گفت: ما در مدتی که با دقیقی و رافخایی بازی می‌کردیم راضی بودیم. سقف قراردادشان مربوط به باشگاه می‌شود.

انتهای پیام


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.