گیلان؛

رونمایی از 10 جلد کتاب در هفته دفاع مقدس

۱۰ عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس در رشت رونمایی می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛

  مدیر ادبیات حفظ آثار دفاع مقدس گیلان گفت: 10 عنوان کتاب شعر گیلکی و پایداری، خاطره نگاری، نقد و پژوهش همزمان با سی‌ و ششمین سالگرد هفته دفاع مقدس در رشت رونمایی می‌شود.

اسماعیل محمدپور با بیان اینکه آئین رونمایی از 10 عنوان کتاب دفاع مقدس روز شنبه 3 مهرماه 95 برگزار می‌شود، افزود: این آثار در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس امسال در سالن اجتماعات پارک علم و فناوری استان گیلان رونمایی و معرفی می‌شود.

  وی با اشاره به اینکه 4 عنوان از این آثار در قالب شعر دفاع مقدس منتشر شده است، خاطرنشان کرد: جلد اول و دوم از مجموعه "خوانش گزاره‌های گیلکی"، مجموعه شعرهای "هشت بهار سرخ" و "جام 67" از جمله این آثار است.

محمدپور به آثار منتشر شده با موضوع نقد شعر دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: جلد سوم مجموعه "خوانش گزاره‌های گیلکی" در نقد زبان شناسی شعرهای گیلکی و کتاب "از صورت مجاز تا حقیقت معنا" در حوزه نقد شعر منتشر شده است.

وی کتاب "نبایدهایی که باید باشند" را در قالب نقد داستان دفاع مقدس برشمرد و افزود: کتاب "نقش زنان گیلان در دفاع مقدس" نیز در حوزه آثار پژوهشی دفاع مقدس نگارش شده است.

مدیر امور هنری، ادبیات و انتشارات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس گیلان خاطرنشان کرد: مجموعه خاطرات دفاع مقدس "حباب‌های روشن" و کتاب "سی گفتار از عطر افطار" خاطرات دوران دفاع مقدس 2 تن از زنان رزمنده و ایثارگر گیلانی از دیگر کتاب‌هایی است که رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.