قم؛

FATF عزت کشور را نشانه گرفته است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: FATF عزت کشور را نشانه گرفته و کسانی که به دنبال اجرایی شدن این‌گونه کارها هستند یا نادان‌اند یا خیانت‌کار.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛آیت‌الله ممدوحی  با اشاره به اقدامات اخیر درباره توافق با FATF اظهار داشت: این قبیل کارها عزت کشور را نشانه گرفته است و کسانی که به دنبال اجرایی شدن این‌گونه کارها هستند یا نادان‌اند یا خیانت‌کار.

وی با تأکید بر اینکه اگر این‌گونه کارها دست آورد برجام است پس ما در همان گام اول سقوط کرده‌ایم، تصریح کرد: برخی افراد خودشان می‌برند و می‌دوزند بدون اینکه نظر دیگران را جویا شوند و ما هیچ‌کدام از این کارها را قبول نداریم و فقط صحبت‌های رهبر معظم انقلاب ملاک است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: قوای نظامی باید تمام‌عیار آماده باشند چراکه حوادث مختلفی در آینده پیش‌رو داریم و این‌گونه اعمال چون FATF به‌نوعی خود تحریمی و تضعیف‌کننده نیروهای نظامی است.

وی یکی از اهداف FATF را محدودسازی حزب‌الله برشمرد و افزود: آنان که می‌خواهند حزب‌الله را تضعیف کنند در حال خیانت هستند چراکه اگر حزب‌الله نبود که چنین قدرت‌نمایی انجام دهد معلوم نبود که اتفاقی برای ایران می‌افتاد.

انتهای پیام/ج
برچسب ها: قم ، سخنرانی ، ایت الله ، ممدوحی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار