گروه C لیگ قهرمانان اروپا

آتش بازی بارسایی ها در نیوکمپ در شب رگبار باران در منچستر

در گروه C لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه تیم بارسلونا به مصاف سلتیک رفت اما دیدار تیم های منچستر سیتی و مونشن گلادباخ به علت بارش شدید باران در شهر منچستر لغو و به فردا موکول شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،در گروه C لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 دقیقه  تیم بارسلونا به مصاف سلتیک رفت اما دیدار تیم های منچستر سیتی و مونشن گلادباخ به علت بارش شدید باران در شهر منچستر لغو و به فردا موکول شد.
آتش بازی بارسایی ها در نیوکمپ در شب رگبار باران در منچستر
تیم بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان سلتیک بود که در نهایت با هفت گل این تیم را شکست داد.

لیونل مسی شروع کننده آتش بازی بارسایی ها در نیوکمپ بود و در دقیقه سه مسابقه با پاس نیمار دروازه سلتیک را از زاویه ای بسته باز کرد.

در ادامه در دقیقه 24 سلتیک ها صاحب ضربه پنالتی شدند اما ترشتگن با واکنشی عالی ضربه پنالتی موسی دمبله را مهار کرد.

دقیقه 27  مسی باز هم با پاس نیمار دروازه سلتیک را باز کرد.  نیمار در مصافی تک به تک با دروزاه بان سلتیک توپ را به مسی پاس داد تا این بازیکن دروازه خالی را به راحتی باز کند.

در نیمه دو نیز حملات آبی اناری ها ادامه یافت و پای نیمار هم به گل باز شد.نیمار دقیقه 50 روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه دروازه سشلتیک را برای بار سوم باز کرد.

دقیقه 59 بارسا به گل چهارم رسید. باز هم نیمار که بازی بسیار خوبی را در این مسابقه به نمایش گذاشت پاس گل داد و با سانتر عالی او روی دروازه ، اینیستا با ضربه ای والی به زیبایی دروازه سلتیک را باز کرد.

یک دقیقه بعد مسی هت تریک کرد و روی حرکتی که خودش آغاز کرده بود این بار با پاس سوارز دروازه حریف را باز کرد.پاس زمینی سوارز را مسی در جلوی دروازه و قبل از اینکه بگذارد نیمار توپ را گل کند ، با تکل درون دروازه سلتیک قرار داد تا بازی پنج بر صفر شود.

دقیقه 75 بارسا به گل ششم رسید. نیمار چهارمین پاس گلش را هم در این مسابقه داد و این بار با پاسی فوق العاده سوارز را جلوی دروازه صاحب توپ کرد و او نیز توپ را به زیبایی وارد دروازه سلتیک کرد.

اما این پایان کار نبود و سوارز در دقیقه 88 یک گل دیگر به ثمر رساند تا بازی هفت بر صفر شود و شاگردان انریکه در بازی اول با قدرت کارشان را آغاز کنند.
آتش بازی بارسایی ها در نیوکمپ در شب رگبار باران در منچستر
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.