گروه E لیگ قهرمانان اروپا

شکست تاتهام برابر موناکو در ویمبلی/تساوی پرگل لورکوزن و زسکامسکو

تیم های لورکوزن و زسکا موسکو و تاتنهام و موناکو در گروه E لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15 به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های لورکوزن و زسکا موسکو و تاتنهام و موناکو در گروه E لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و 15  به مصاف هم رفتند.

تاتنهام در ورزشگاه ویمبلی و به قضاوت جیانلوکا روکی ایتالیایی به مصاف موناکو رفت که در پایان با نتیجه دو بر یک از این تیم شکست خورد.
دقیقه ۱۵ فابینیو روی اشتباه بازیکن تاتنهام در میانه میدان صاحب توپ شد و توپ را برناردو سیلوا رساند که این بازیکن روی یک حرکت تماشایی از چند بازیکن عبور کرد و توپ را به زیبایی در درون لوریس قرار داد تا تاتنهام از حریف فرانسوی خودش عقب بیفتد.

دقیقه ۳۱ توماس لمار که در دقیقه به بازی آمده بود با یک ضربه محکم روی توپ برگشتی موفق شد دروزه تاتنهام را برای بار دوم باز کند تا ومبلی در سکوت فرو برود.

دقیقه ۴۵ تاتنهام در آخرین لحظات نیمه نخست روی کرنر ارسالی لاملا با ضربه سر پر قدرت آلدروایرلد توانست اختلاف را کم کند.

در نیمه دوم این مسابقه گلی به ثمر نرسید تا تاتنهام در این ماسبقه خانگی شکست بخورد.
شکست تاتهام برابر موناکو در ویمبلی/تساوی پرگل لورکوزن و زسکامسکو

در دیگر مسابقه این گروه لورکوزن و زسکامسکو در ورزشگاه بای آرنای آلمان و به قضاوت دنیله اورساتوی ایتالیایی به مصاف هم رفتند که این ماسبقه با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

مهمدی و کالهانوغلو ابتدا در دقایق 9 و 15 دو گل برای لورکوزن زدند اما ژگوئف و ارمنکو با گلهای دقایق 36 و 38 بازی را برای زسکا به تساوی کشاندند.
شکست تاتهام برابر موناکو در ویمبلی/تساوی پرگل لورکوزن و زسکامسکو
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار