لغو پروازهای فرانسه به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت

با اعتصاب کارکنان برج مراقبت در پاریس، بیش از 15 درصد پروازها در فرودگاه این شهر لغو شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ اداره کل هواپیمایی فرانسه اعلام کرد اعتصاب کارکنان برج‌های مراقبت در پاریس موجب شد 15 درصد از پروازهای خطوط هوایی از فرودگاه این شهر در روز پنجشنبه لغو شوند. کارکنان برج‌های مراقبت نیز به جمع "اعتصاب‌ ملی بخش عمومی" پیوسته‌اند.

از ایرلاین‌های فرانسوی خواسته شد تعداد پروازهای خود را در روز پنجشنبه با مبدا و یا مقصد پاریس کاهش دهند زیرا در هر سه فرودگاه "شارل دوگل،" "اورلی" و "باووایس-تیلی" کارکنان برج مراقبت دست به اعتصاب زده‌اند.

 اداره کل هواپیمایی فرانسه اعلام کرد احتمالا دامنه این اعتصابات به دیگر فرودگاه‌های این کشور در شهرهای مختلف نیز کشیده می‌شود. شرکت هواپیمایی ایرفرانس به عنوان بزرگترین ایرلاین فرانسه اعلام کرد اعتصاب اخیر کارکنان برج مراقبت تاثیر بسیار محدودی بر پروازهای پنجشنبه این شرکت داشته است.

از شرکت‌های خارجی که برای سفر به فرانسه از حریم هوایی این کشور استفاده می‌کنند نیز خواسته شده است دست‌کم در روز پنجشنبه پروازهای خود را در این محدوده لغو کنند. بریتیش ایرویز یکی از شرکت‌های خارجی بود که مجبور به لغو تعدادی از پروازهای خود در آسمان فرانسه شد؛ اما رقم دقیق پروازهای لغو شده را اعلام نکرد.

اعتصاب امروز کارکنان برج مراقبت فرودگاه‌های فرانسه، چهاردهمین اعتصاب آنها از ابتدای سال جاری میلادی به حساب می‌آید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار