درویش: تیم سایپا هنوز به شرایط هارمونی لازم دست نیافته است

مدیرعامل تیم سایپا گفت: بازیکنان تیم هنوز به هارمونی لازم دست نیافته اند و یکی از دلایل نتایج ضعیف تیم سایپا تعطیلات مکرر لیگ برتر می باشد که باعث شده تا آن طور که باید نتایج مطلوبی را کسب نکنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رضا درویش بعد از تساوی سایپا مقابل گسترش اظهار داشت: بازی بدی را از هر دو تیم شاهد نبود اما بازیکنان تیم هنوز به هارمونی لازم دست نیافته اند و یکی از دلایل نتایج ضعیف تیم سایپا تعطیلات مکرر لیگ برتر می باشد که باعث شده تا آن طور که باید نتایج مطلوبی را کسب نکنیم.

وی افزود: رضایت ما بستگی به عملکرد تیم دارد. دوست داشتیم تا بدینجای در بیشتر مسابقات خودمان پیروز از زمین مسابقه خارج نشویم،  اما شرایط تاکنون بر وفق اوضاع مراد ما پیش نرفته است.

درویش در پایان درباره اینکه آیا بازیکنان مقصر این نتایج ضعیف هستند یا خیر؟ گفت: خیر، بازیکنان نیز مقصر نیستند چون وقتی تعطیلات به وجود می آید، شاکله تیم اصلی ما ازبین می رود. ما یک ماه به دلیل در پیش بودن بازی های تیم ملی تعطیل بودیم و دوباره هفته بعدبه میدان خواهیم رفت و بعد از آن دوباره لیگ به مدت 20 روز تعطیل خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار