ایلام؛

استفاده از رنگ های شاد و جذاب در لباس فرم مدارس

آموزش و پرورش بر استفاده از رنگ های شاد و جذاب در لباس فرم دانش آموزان مدارس تاکید دارد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد: بر اساس مصوبه ابلاغی وزارت آموزش و پرورش انتخاب طرح و رنگ لباس دانش آموزان مدارس بر عهده شورای دانش آموزی، شورای مدرسه و مدیر مدرسه با استفاده از نظرهای کارشناسان حوزه روانشناسی است.

غلامرضا جمشیدیان با تاکید بر اینکه در طراحی لباس فرم مدارس به تناسب آن با شعائر اسلامی تاکید شده است، گفت: مصوبه نوع لباس فرم دانش آموزان به مناطق 14 گانه آموزشی استان ارسال شده تا بر اساس آن مدیران مدارس در انتخاب طرح لباس فرم مدارس شئونات اسلامی را رعایت کنند.

وی افزود: برای تهیه لباس فرم مدارس جلسات متعدد با اصناف، صنعت و معدن و صنف خیاطان استان برگزار و مقرر شد خیاطانی که دارای صلاحیت کار هستند به آمورش و پرورش معرفی شوند تا قرارداد تهیه این نوع لباس ها با آنها منعقد شود.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش با بیان اینکه تاکید فراوان شده تا لباس های فرم قبل از شروع سال تحصیلی به دانش آموزان تحویل داده شود، اظهار کرد : تاکنون 70 درصد لباس های فرم به دانش آموزان تحویل شده است.




 انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، لباس ، فرم ، مدارس ، شاد ، انجمن ، اولیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.