حضور اولین مجری بعد از انقلاب در «دورهمی»/ به خاطر عشق به ایران، تحصیل را رها کردم + فیلم

مدیری از داود نماینده دوبلور و گوینده با سابقه تلویزیون به عنوان مهمان «دورهمی» دعوت کرد.

دورهمیبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «دورهمی» شب گذشته با موضوع خواستگاری به روی آنتن شبکه نسیم رفت و آیتم نمایشی خود را هم به این موضوع اختصاص داد.

مدیری از داود نماینده دوبلور و گوینده با سابقه تلویزیون به عنوان مهمان برنامه دعوت کرد و درباره اولین حضورش به عنوان مجری در تلویزیون بعد از انقلاب از او پرسید که او در پاسخ گفت: سال 57 به همراه همسر و دخترم برای ادامه تحصیل به آلمان رفتم. همه امکانات فراهم شده بود، اما زمانی که شنیدم به ایران حمله شده به خاطر احساس عمیق و عاشقانه‌ای که به ایران دارم، تحصیل را رها کرده و برگشتم.

وی ادامه داد: در سال 47 که در مسابقه دکلمه قبول شده‌ بودم با رادیو همکاری کوتاهی داشتم و رفته رفته به انجمن گویندگان راه پیدا کردم. بعد از بازگشتم علاوه بر دوبله، تهیه کننده‌ای به من پیشنهاد اجرای در برنامه نوروزی میعاد در بهار را داد و به عنوان اولین مجری در تلویزیون بعد از انقلاب اجرا کردم.

نماینده در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه چرا به مستند بیشتر از دوبله علاقه دارد، اظهار داشت: اعتقاد داشتم که باید در کار خود شناسنامه داشته باشم چراکه بیننده از من شناخت دارد و باید شناسنامه خود را حفظ کنم با افتخار برای اولین بار در برنامه «دورهمی» اعلام می‌کنم 11 دیپلم افتخار گوینده برتر برای کارهای مستند خود دارم.

وی درباره علاقه خود به طبیعت بیان کرد: بسیار به محیط زیست علاقه دارم و احساس مسئولیت می‌کنم. از همه مردم میخواهم به طبیعت احترام بگذارند.

نماینده در پاسخ به سوال مدیری درباره اینکه آیا عاشق شده است، گفت: عاشق شدم. 53 سال پیش با خواهر همکلاسی خود ازدواج کردم و در یک اتاق 12 متری زندگی خود را شروع کردیم. همسرم هنوز هم توقع زیادی از من ندارد.

نماینده در خصوص  65 سال زندگی خود را اظها داشت: خودمان را جا نگذاریم چراکه زمان می‎‌گذرد اما فرصت برگشت به خود را نخواهیم داشت.

گفتنی است؛ داود نماینده 10 قسمت از مستند «سیاره زمین» را به موزه «دورهمی» اهدا کرد.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید


گزارش از الهام قبادی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
یه حرف خیلی قشنگی زد.
گفت به زیبایی خدا احترام بگذاریم.
آخرین اخبار