اشرفی: ما در موقعیت سختی قرار داریم

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک گفت: ما در موقعیت سختی هستیم و امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر پیکر بهمن گلبارنژاد را به خانواده‌اش تحویل دهیم.

اشرفی: ما در موقعیت سختی قرار داریمبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ،مسعود اشرفی دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک در نشست خبری که کمیته بین‌المللی پارالمپیک به منظور تشریح دلایل فوت مرحوم گلبارنژاد تشکیل شده بود،بیان کرد: در جلسه‌ای که با مسئولان کمیته بین‌المللی پارالمپیک داشتیم جزئیاتی درباره حادثه رخ داده برای گلبارنژاد مطرح شد و ما هم سوالاتی را از آنها مطرح کردیم و مسئولان IPC به ما قول دادند که همکاری لازم را داشته باشند و به ما کمک کردند تا این مشکل را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد: ما 2 درخواست از مسئولان کمیته بین‌المللی پارالمپیک داشتیم؛ اول اینکه پیکر مرحوم گلبارنژاد را تا فردا برای انتقال به ایران به ما تحویل دهند و دوم اینکه در ادامه گزارش مفصلی با جزئیات بیشتر از سوی کمیته بین‌المللی پارالمپیک داشته باشیم.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: در حال حاضر اعضای کاروان ایران همه ناراحت هستند اما تلاش می‌کنیم این حادثه تلخ را مدیریت کنیم تا به کاروان شوک وارد نشود و همچنین از تألم بیشتر خانواده آن مرحوم جلوگیری کنیم.

اشرفی تصریح کرد: طبق گزارشی که به ما داده‌اند گلبارنژاد 35 کیلومتر از مسیر مسابقه را طی کرده بود و سپس در شیب تندی قرار می‌گیرد که داخل یک پیچ قرار داشته است و در آنجا کنترل خود را از دست می دهد و به حاشیه دیواره جاده برخورد می‌کند. حدود 2 دقیقه طول می کشد تا آمبولانس برسد و سعی می‌کنند او را به بیمارستان منتقل کنند. البته اقدامات اولیه را انجام می‌دهند، اما گویا مرحوم داخل آمبولانس دچار ایست قبلی می‌شود و زمانی که به بیمارستان می‌رسد حدود 45 دقیقه روی او عمل احیا را انجام می‌دهند، اما متاسفانه موفق نمی‌شوند.

وی گفت: بهمن از ورزشکاران خوب و فعال ما بود و حدود 12 سال بود که در دوچرخه‌سواری فعالیت می‌کرد. او دارای یک همسر و یک فرزند پسر بود و فردی بسیار علاقمند به خانواده‌اش بود. چند ساعت بعد از این اتفاق به آنها خبر دادیم؛ گرچه نمی‌خواستیم این خبر را به سرعت به آنها بگوییم، اما بعد از انتشار اخبار توسط رسانه‌ها مجبور شدیم این کار را انجام دهیم. در موقعیت سختی هستیم و امیدوارم بتوانیم هر چه زودتر پیکرش را به خانواده‌اش تحویل دهیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار