اهواز؛

اهدا کیف مدرسه به دانش آموزان نیازمند شوش

مدیر آموزش و پرورش شوش از توزیع 1 هزار و 150 کیف مدرسه به ارزش 490 میلیون ریال بین دانش آموزان نیازمند این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجتبی دیناروند مدیر آموزش و پرورش شوش بیان کرد: این تعداد کیف مدرسه از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) ، موسسه آموزشی قلم چی و آموزش و پرورش شوش تامین شده در آیینی در قالب طرح مهر 95 روز دوشنبه در دبستان پوشینیه بافت منطقه احمد آباد شوش بین دانش آموزان نیازمند توزیع گردید.

وی دیگر اقدامات خیرخواهانه انجام شده در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند و تامین زیر ساخت های آموزشی در شهرستان شوش را ساخت آموزشگاه از سوی خیرین در روستاهای فاقد آموزشگاه ، بورس رایگان دانش آموزانی که در کنکور قبول شده اند با همکاری کانون آموزشی قلم چی همچنین تامین مانتوی دانش آموزان دختر در قالب طرح دختران آفتاب و نیز تامین پوشاک مورد نیاز دانش آموزان بی بضاعت عنوان کرد.

دیناروند افزود: 1 هزار و 420 دانش آموز نیازمند از جمله حدود 900 دانش آموز پسر در طول سال تحصیلی از کمک های افراد نیک اندیش ، کمیته امداد امام خمینی(ره) و سایر موسسه های خیریه بهره مند می شوند.

مدیر آموزش و پرورش شوش تعداد واحدهای آموزشی این شهرستان را 245 مدرسه عنوان کرد و گفت:24 هزار نفر جمعیت دانش آموزی شهرستان شوش می باشد.

وجود بیش از 30 واحد آموزشی فرسوده از مشکلات آموزشی شهرستان شوش عنوان شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.