دبیر اجرایی «نشان و جایزه ایثار و رسانه» مشخص شد

با حکم سعید الفتی، رئیس شورای سیاستگذاری نخستین «نشان و جایزه ایثار و رسانه»، سعید علامیان به عنوان دبیر اجرایی نخستین دوره انتخاب شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه فرهنگ ایثار و مقاومت، با توجه به مصوبه جلسه گذشته شورای سیاست‌گذاری نخستین نشان و جایزه ایثار و رسانه مبنی بر تفویض اختیار انتخاب دبیر اجرایی نخستین نشان به رئیس شورای سیاست گذاری، سعید علامیان به عنوان دبیر اجرایی نخستین دوره این نشان منصوب شد.
 
 چندی پیش، دبیرخانه «نشان و جایزه ایثار و رسانه»، طی فراخوانی از همه اهالی رسانه برای شرکت در این رویداد فرهنگی دعوت کرد.
 
هدف این جایزه تمرکز بخشی جهت پرداختن بیشتر به مفاهیم و مصادیق ایثار، شهادت و فداکاری و احیای و اشاعه این فرهنگ شریف در سطحی گسترده و انتقال آن به نسل‌های بعدی و...عنوان شده است.
 
این جایزه در دو محور زیر برگزاری می‌شود:
 
الف: جهاد و شهادت (شامل تاریخ اسلام، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم)
 
ب: ایثار اجتماعی (شامل تمامی فعالیت‌های خیرخواهانه و فداکارانه در سطح اجتماع)
 
کلیه قالب‌های متنی و تصویری شامل مصاحبه، عکس، کاریکاتور، مقاله، گزارش، تحلیل، یادداشت، شعر، داستان، طرح، اینفوگرافیک، نقد و... در چارچوب این برنامه قرار می‌گیرد؛ لذا متقاضی محترم می‌تواند اثر خود را در هر قالب، به دبیرخانه ارسال نماید.
 
بنابراین گزارش، آثاری که از تاریخ ۱۵/۰۱/۱۳۹۴ الی ۳۰/۹/۱۳۹۵ در یکی از نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری رسمی کشور منتشر شده باشد می‌تواند در این رقابت شرکت و به صورت رسمی ثبت نام کند. حداکثر مهلت ارسال آثار، ۵/دی‌ماه/۱۳۹۵ خواهد بود و تمدید نمی‌شود.
علاقمندان می توانند به یکی از روش‌های زیر اثر یا آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنید:
 
۱- تارنمای خانه فرهنگ ایثار «بخش نشان و جایزه ایثار و رسانه» به نشانی: www.khaneisar.ir
 
۲- پست الکترونیکی: mediaisar@gmail.com
 
۳- دورنگار: ۷۷۶۰۸۵۶۸-۰۲۱
 
۴- ارسال به صندوق پستی به شماره: ۱۱۳۵-۱۵۷۴۵
 
۵- تحویل حضوری: تهران، خیابان بهار شمالی، کوچه مهندسی، نبش کوچه مسجد خرقانی، پلاک ۲، واحد یک (کدپستی: ۱۵۶۴۶۱۶۸۱۱)



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.