اصفهان؛

سپاهان به 3 امتیاز پرسپولیس احتیاج دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم سپاهان به امتیاز دیدار مقابل سپاهان احتیاج دارد و تلاش می‌کند که امتیاز این مسابقه را ازآن خود کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس تهران در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این مسابقه اظهار داشت: ما فردا یک بازی بسیار حساس مقابل تیم پرسپولیس تهران پیش‌رو داریم و هر دو تیم به خوبی، ارزش این امتیاز را می‌شناسند و امیدوار هستم که اختلاف خود را با تیم‌های بالای جدول همچنان کم کنیم.

وی با بیان اینکه دیدار مقابل پرسپولیس، یکی از دیدارهای حساس سپاهان به شمار می‌رود، ادامه داد: ما باید اختلاف امتیاز خود را از این هم کمتر کنیم و با استفاده از بازیکنان جوانی که روی آنها حساب کرده‌ایم، شرایط را بهبود بخشیم.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به بازی فردای تیمش تصریح کرد: ما روی بازیکنان جوان خود حساب کرده‌ایم اما در کنار آن، فردا باید از بازیکنان باتجربه که شرایط خوبی دارند، بهره ببریم. هدف اصلی ما استفاده از شرایط میزبانی است تا سه امتیاز مسابقه را ازآن خود کرده و پیروز مسابقه باشیم تا نتایج گذشته را نیز جبران کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی درباره پیامش به هواداران تیم سپاهان ادامه داد: در فوتبال اروپا، تیمی در خانه خودش چهار گل می‌خورد اما باز هم به تشویق هوادارانش امیدوار است بنابراین ما باید کاری کنیم که هواداران تیم فرهنگ خود را نشان دهند و بتوان شرایط را به گونه‌ای تبدیل کرد که خانم‌ها نیز به ورزشگاه بیایند.

سرمربی سپاهان با اشاره به شرایط خط هجومی تیمش ادامه داد: به نظرم بازیکنان ما احساس قلبی خوبی به تیم خود و شهرشان دارند اما متأسفانه امروز موقعیت‌سازی می‌کنیم اما این موقعیت‌ها تبدیل به گل نمی‌شوند.

وی ادامه داد: متأسفانه بازیکنان ما در خط دفاعی حریف تمرکز لازم را از خود نشان نمی‌دهند و ما باید به دنبال جبران این نقطه ضعف‌ها باشیم زیرا از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌بریم که امکان رفع این مشکلات را دارند.

ویسی درباره عملکرد خط دفاعی تیم و به خصوص دروازه‌بان سپاهان نیز اضافه کرد: اگرچه دروازه‌بان ما در بازی‌های نخست عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت اما رفته رفته، شرایط او بهتر شده و مهدی امینی، دروازه‌بان دوم تیم نیز وضعیت خوبی دارد.

وی خاطرنشان کرد: هدفمان این است که از امینی در بازی‌های جام حذفی استفاده کنیم تا او نیز به شرایط ایده‌آل دست پیدا کند.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار