کلام فرماندهان/10

ارزش حجاب از خون هر شهیدی بیشتر است

بیاید خودمان را از قید و بند این جهان مادّی رها كنیم، زیرا كه این جهان مادی مانند سایه انسان است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس مروری خواهیم داشت بر وصیت‌نامه سرداران بزرگ 8 سال دفاع مقدس که در راه دفاع از اسلام و وطن به شهادت رسیدند.


وصیت نامه شهید موسی نامجو 
 
بسم الله الرّحمن الرّحیم

و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله بل احیا و لكن لا تشعرون.

و آن كسی را كه در راه خدا كشته شده كشته، مپندارید لیكن او زنده است و لیكن همه شما این حقیقت را در نخواهید یافت.

با درود وسلام بر امام زمان مهدی موعود و ریشه كن ظلم واستبداد و نایب بر حقّش ابراهیم زمان و رزمندگان اسلام كه جان خود را بر كف نهاده و از خانه وآشیانه ودنیا بریده و برای دفاع از میهن و وطن شرف ودین خود بر علیه كافران از خدا بی‌خبر یورش می برند و به ندا ی هل من ناصر ینصرنی حسین (ع) لبیّك می گویند اسلام به مجروحین ومعلولین این عزیزانی كه با خون خود و با از دست دادن عضوی از بدن خود توانستند پیروزیهایی برای اسلام ومسلمانان به ارمغان آورند وسلام به امّت شهید پرورمخصوصاً خانواده های شهدا این امّتی كه با از دست دادن عزیزشان صبر را پیشه می كنند وخم به ابرو نمی آورند بلكه شادمان می شوند كه فرزندشان را در راه خدا و دین خدا هدیه می كنند.

ای پدرو ای مادر عزیزم، ای كسانی كه سالها در بزرگ كردن و تربیت و تعلیم می كوشیدید و سختی ها را پشت سرگذاشتید ودر برابر مشكلات همچون كوهی استوار نصر وشكیبایی به خرج دادید از مرگ من هیچ ناراحت نباشید و اشك نریزید بلكه افتخار كنید كه فرزندتان در راه خدا به جهاد رفته و شهید شده است وهر وقت جنازه ام را در مقابل دیدگانتان قرار دادند باز تكرار می كنم اشك نریزید مگر اشكی كه از روی شوق وشادمانی باشد مبادا به سر وسینه ی خود از روی ناراحتی و حسرت بزنید بلكه سر بالا گیرید وافتخار كنید كه توانستید امانت خدارا به خوبی باز گردانید .

خواهرم، یك توصیه به تو دارم و آن اینست تو باید درس آزادگی و زندگی كردن را از حضرت زینب كبری و فاطمه(س) یاد بگیری، حجاب رارعایت كن، حجابت را حفظ كن زیرا كه حفظ حجاب از خون هر شهیدی ارزشش بیشتر است.

دوستان عزیزم ، تنها خواسته ای كه از شما عزیزان دارم این است كه تا جای كه می توانید و توانستید بعد از من راهم را ادامه دهید به جبهه ها عزیمت كنید و سلاح بر دست گیرید و بر قلب كافرین گلوله شلّیك كنید و بر آنها یورش ببرید ور یشه كفر واستكبار را از ریشه بركنید و جهان را برای حكومت كردن حضرت مهدی (عج) آماده سازید كه خداوند وعده ی پیروزی به شما داده است.

اشهد انّ لا اله الی الله 
واشهد انّ محمّد رسول الله 
و اشهد انّ علـی ولی الله 

و محبان درگاه الهیّت می شود و شهادت فقط نصیب مردان خدای می شود و از شما از جانب خداوند برای من طلب آمورزش و بخشش كنید وبخواهید خداوند لطفی درحق من كرده و من را در شمار شهدای اسلام به حساب آورد .
از این جهت بر من مگریید وزاری نكنید و اسلام بیش از اینها ارزش دارد و احتیاج به ریختن چنین خونهایی داردچنانچه اسلام از بعد ظهور تا كنون قربانیها داده و خونها به پای آن ریخته شده تا چنین استوار ومحكم به دست تو رسیده و ما باید نگهدار آن باشیم و آن را جهانی نماییم. 

پدر ومادرم ناراحت نشوید، وطاقت كنید، با ناراحتی شما وكم طاقتی وكم صبری شما دشمنان خوشحال ودوستان دلسرد می شوند پس صبر پیشه كنید وخداند نیز مدد شما خواهد بود.
بر شهادتها زاری نكنید واز آنها غمگین نشوید، منتها الیه سرنوشت هر فرد مرگ است و هیچ یك از ما از آن رهایی نخواهیم داشت و فردی كه شهید می شود تقدیر آن است كه دفتر زندگی دنیوی او در آن زمان مقرّر بسته شود و در هر زمان و هر مكانی باشد دار فانی را وداع گوید پس چه بهتر خداوند مرگ مارا زمان راحتی وشهادت در راهش قرار دهد. 

بیاید خودمان را از قید وبند این جهان مادّی رها كنیم و به جهان اهمیّت ندهیم زیرا كه این جهان مادی مانند سایه ی انسان است.

موسی نامجو

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار