تاریخ انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری اعلام شد

مشاور عالی سازمان سنجش از زمان انتشار کارنامه عملی کنکور سراسری خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هر گونه تغييرات منعكس شده به اين سازمان پس از اعلام نتايج اوليه از قبيل اصلاح سوابق تحصيلي واصله از سوي وزارت آموزش و پرورش و يا اعمال سهميه از سوي ارگان‌های ذيربط و غیره در نتيجه نهایی داوطلبان ذينفع اعمال شده است.

وی ادامه داد: بديهي است داوطلبان مي توانند همزمان با انتشار كارنامه نتيجه نهايي در تاریخ 7 مهر ماه 95 كارنامه نتيجه مرحله اول اصلاح شده خود را نيز مشاهده نمايند.

توکلی اظهار داشت: براي كليه پذيرفته شدگان و همچنين آن دسته از داوطلباني كه فرم انتخاب رشته اينترنتي خود را تكميل نموده اند ولي پذيرفته نشده اند، كارنامه علمي حاوي رتبه داوطلب در هر يك از كد رشته هاي انتخابي در بين متقاضيان كدرشته مزبور در سهميه مربوط، با توجه به نمره كل وی در همان كدرشته و همچنين رتبه آخرين نفر پذيرفته شده در هر يك از كدرشته هاي انتخابي و اطلاعات مفيد ديگر در روز چهارشنبه مورخ 95/7/7 در پايگاه اطلاع رساني اين سازمان قرار داده می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوسف دلی سرراکی
۲۲:۲۲ ۳۰ شهريور ۱۳۹۶
نتایج کنکور فنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
با سلام با توجه به شروع ثبت نام دانشگاه ها و اعلام نتایج دیر نسبت به سال های قبل امکان غیبت سربازی برای پسرانی که یکسال پشت کنکور بوده اند وجود دارد خواهش میکنم این موضوع رو پیگیری کنید که اگر غیبتی اتفاق افتاد باعث سلب ثبت نام نشه. چون عمدا نبوده.

لطفا سریع پیگیری کنید خیلی ها درگیرند
آخرین اخبار