تصویب قوانین جدید برای پرواز پهپادها در امریکا

برای اولین بار در تاریخ دولت امریکا رسما قوانینی را برای پرواز پهپادها در این کشور تصویب کرد و به اجرا گذاشت.

تصویب قوانین جدید برای پرواز پهپادها در امریکابه گزارش خبرنگاردریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دولت فدارال آمریکا رسما خطوط پروازی این کشور را برای پرواز پهپادها باز کرد.
"برایان واین" رییس اتحادیه وسایل غیر انسانی این کشور  معتقد است که این اتفاق تحول بسیار بزرگی را برای پهپادها در جهان رقم خواهد زد.


البته براساس این قانون جدید پهپادها برای گرفتن اجازه پرواز باید تست‌هایی را پشت سر بگذارند و همچنین هدایت کنندگان آن‌ها هم باید تست‌هایی را با موفقیت بگذرانند تا اجازه پرواز به آن‌ها داده شود.
در ساعت 8 صبح 29 آگوست امسال این اجازه رسما صادر شد و 3351 نفر از مردم برای دریافت اجازه پرواز ثبت نام کردند. در قوانین مربوط به پهپادها آمده که آن‌ها حق ندارند با ارتفاع بیش از 400 فیت پرواز کنند و وزن آن‌ها هم باید کم‌تر از 55 پوند باشد و علاوه بر این باید حتما توسط یک انسان کنترل شوند. همچنین پهپادها اجازه پرواز در شب را هم ندارند.
قوانین جدید با محدودیت‌هایی که اعمال می‌کنند اجازه فعالیت برخی سرویس‌های پستی مثل Autonomous delivery را مختل می‌کنند. به این ترتیب لااقل در آمریکا نباید به این زودی‌ها منتظر ارایه گسترده سرویس‌های پستی با پهپادها باشیم.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار