زاهدان؛

دفاع مقدس تبلور ایثار و یادآور ایستادگی و مقاومت است

دفاع مقدس تبلور ایثار، اراده، وحدت و سربلندی ملت مؤمن ایران در حفظ اقتدار، آرمان‌ها و فرهنگ والای انقلابی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: دوران هشت ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران یادآور ایستادگی و مقاومت در برابر استکبار جهانی و قدرت‌های سلطه‌گر تا بن دندان مسلح برای حراست از مرزهای عزت و شرف نظام مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران است.

در این بیانیه آمده است: بی شک این حماسه ملت سلحشور در برابر تجاوز وحشیانه دشمن و همه زورگویان جهان که توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند، نشانه‌ای از اثبات توانمندی‌های انقلاب و کشور به جهانیان بود. این غرور ملی و حماسه آفرینی تا همیشه در تاریخ باقی است و نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت‌های آزاده جهان به آن افتخار می‌کنند.

این بیانیه می‌افزاید: دفاع مقدس؛ تبلور ایثار، اراده، وحدت و سربلندی ملت مومن ایران در حفظ اقتدار، آرمان‌ها و فرهنگ والای انقلابی است.

در این بیانیه آمده است: تلاش برای بیان رشادت‌ها و حماسه‌های روزهای دفاع مقدس، رسالت خطیری است که همگان باید با بهره‌گیری از حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند این حماسه برای امتداد و تقویت آن نسبت به انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل‌های جوان امروز و فردای ایران اسلامی تلاش کنیم.

این بیانیه می‌افزاید: تقارن این ایام در سالی که به نام سال « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده با آغاز سال تحصیلی جدید خجسته و نیکوست تا تمامی دانشجویان و دانش آموزان که آینده سازان اصلی جامعه هستند بتوانند با ابتکار و خلاقیت‌‌های جدید دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مأیوس کنند.

در این بیانیه آمده است: اینک در آغاز سالروز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس به احترام دلاور مردان هشت سال ایثار و استقامت بر پا ایستاده و سر تعظیم فرود می‌آوریم.

این بیانیه می‌افزاید: اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که همانا یادآور شجاعت و حماسه آفرینی‌های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج مخلص، نیروهای انتظامی و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی در جنگ تحمیلی هشت ساله است را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت و مردم سیستان وبلوچستان تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت می‌کنم.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.