بیرجند؛

اقتصاد مقاومتی تنها راهکار اقتصادی کشور

اقتصاد مقاومتی تنها راهکار اقتصادی کشور است که همه باید در این جهت تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری امروز پنجشنبه در شورای اداری استان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فقر، فساد و تبعیض در نظام مقدس جمهوری اسلامی شایسته نیست،گفت: فقر پدیده‌ای است که محصول بی‌عدالتی های اجتماعی است.

آیت الله رئیسی با اشاره به اینکه امروز مدیران باید به این نکته توجه داشته باشند که با اتکا به داشته‌های خود می‌توانیم استقلال اقتصادی داشته باشیم، افزود: مدیران ما توانمندی رفع مشکلات مردم را دارند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی استان غیر برخورداری است، گفت: باوجود ۱۸ سال خشک‌سالی در منطقه باید برای راه‌های برون‌ رفت از مشکلات استان برنامه ‌ریزی دقیق صورت گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه امروز راه برون‌رفت از مشکلات کشور انقلابی اندیشیدن و انقلابی عمل کردن است، افزود: باید ثبات در کار و مدیریت در جهت رفع مشکلات در جامعه ایجاد شود.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه نسخه‌های بسیاری از موفقیت در کشور وجود دارد، اظهار کرد: امروز نهضت خدمت‌رسانی به مردم مسئله اول و اساسی در جامعه است.

وی با بیان اینکه ظرفیت مشارکت مردم در جامعه بسیار زیاد است، گفت: ساخت شهر زائر در ورودی شهر مشهد از سوی آستان قدس پیش‌بینی ‌شده است که بسیاری از مردم برای مشارکت اعلام آمادگی کردند.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه مردم در تمام اموری که در جهت رفاه و برطرف کردن مشکلات خودشان باشد مشارکت فعال دارند، افزود: خوشبختانه صحن حرمین کاظمین، متعلق به مردم خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.