جام جهانی 2016 کلمبیا؛

مصر با حذف ایتالیا شگفتی ساز شد! / صعود آرژانتین و حذف نماینده آسیا

مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی با صعود مصر، آذربایجان و آرژانتین به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ آخرین روز از مرحله یک هشتم پایانی جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا با برگزاری سه دیدار پیگیری شد که در پی آن ایتالیا توسط مصری ها حذف شد و آرژانتین به سختی از سد اوکراین گذشت و تایلند، یکی دیگر از نماینده های آسیا به آذربایجان باخت و حذف شد.

در دیدار نخست، ایتالیا و مصر به مصاف یکدیگر رفته بودند که در جریان وقت عادی بازی با تساوی سه ، سه به کار خود پایان دادند تا در وقت های اضافی این مصر باشد که برای بار چهارم پیش بیفتد این بار اشتباه دفعات قبل را مرتکب نشده و نتیجه را حفظ کند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند و تیم چهارم رنکینگ جهانی حذف شود.

دیگر دیدار بین تیم های آذربایجان و تایلند در حالی برگزار شد که این آذربایجان بود که با دو گل پیش افتاد و تا آخرین دقایق نیمه دوم پیش بود اما در نهایت تلاش تایلندی ها بازی را به تساوی هفت، هفت کشاند تا وقت های اضافی تکلیف این دیدار را مشخص کند. در وقت های اضافی ثانیه هایی نگذشت که آذربایجان به گل رسید و تایلندی ها را به هم ریخت و در ادامه گلهای بعدی آذربایجان تنها یک پاسخ داشت تا بازی با نتیجه ۱۳ بر ۸ به سود آذربایجان به اتمام برسد و تایلند حذف شود و آذربایجان به جمع هشت تیم برسد.

در آخرین دیدار نیز دو تیم اوکراین و آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی کاملا فیزیکی و درگیرانه با احتیاط دو تیم آغاز شد و تا انتهای وقت های اضافی توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا به وقت های اضافی برسیم. در وقت های اضافی اوکراینی ها که محدوده خطای تیمیشان به اتمام رسیده بود با مرتکب شدن به خطا، از روی پنالتی نقطه دوم دروازه خود را باز شده دیدند تا این دیدار با همین تک گل به سود آرژانتین به پایان برسد و آرژانتین صعود کننده باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار