اردبیل ؛

اردبیل ، رتبه دوم ورزش‌های همگانی در کشور

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: اردبیل رتبه دوم ورزش‌های همگانی در کشور را به خود اختصاص داد.

اردبیل ، رتبه دوم ورزش‌های همگانی در کشوربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، علی مجدآرا صبح امروز (جمعه ) در همایش سراسری پیاده‌روی در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل ظرفیت بسیار بالایی در توسعه ورزش همگانی دارد و در این زمینه اردبیل بعد از استان تهران رتبه دوم ورزش‌های همگانی در کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: امروز همایش پیاده‌روی با استقبال باشکوه مردم استان اردبیل برگزار شد و مردم اردبیل نشان دادند که در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های ورزشی پیشگام هستند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی استان اردبیل ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز به برکت خون شهدای والامقام کشور ما به پیشرفت‌ها و دستاوردهای بسیار بزرگی در عرصه‌های مختلف دست یافته است و ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم.

مجدآرا بیان کرد: در حال حاضر ورزش‌های همگانی علاوه بر همایش‌های پیاده‌روی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود که نیاز است در این زمینه مدیران دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: ورزش همگانی یک نیاز اساسی و ضروری در جامعه است که باید تمام اقشار مختلف مردم به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم سلامتی٬ پویایی و شادبی جامعه را رقم بزنیم .

انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.