داعش عناصر فراری خود را در شرقاط اعدام می‌کند/ تروریست‌هایی با بازوبند قرمز در جستجوی عناصر گریخته

پس از پیشروی‌های نیروهای عراقی، گروه تروریستی داعش سه نفر از عناصر خود را که پس از آزادسازی بخش شرقاط گریختند، اعدام کرد.

داعش عناصر فراری خود را در شرقاط اعدام می‌کند/ تروریست‌هایی با بازوبند قرمز در جستجوی عناصر گریختهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه شبکه خبری العالم، یک منبع محلی در استان کرکوک خاطرنشان کرد: تشکیلات داعش صبح امروز جمعه سه نفر از عناصر خود را که دیروز پس از آزادسازی بخش شرقاط از صحنه نبرد به سمت حویجه گریخته‌اند، اعدام کرد.

این سه نفر در مرکز بخش حویجه واقع در جنوب غرب کرکوک تیرباران شدند.  

منبع مزبور، که خواست نامش فاش نشود، در گفت وگو با سومریه نیوز ضمن اعلام این مطلب، افزود: پست‌های بازرسی گروهک تروریستی داعش ظرف چند روز گذشته ده‌ها نفر از داعشی‌های گریخته از شرقاط به مناطق مختلف حویجه را بازداشت کرده‌اند.

این منبع خاطرنشان کرد: عناصر مزبور پس از فروپاشی گسترده صفوف داعش و تلفات سنگین در شرقاط در برابر پیشروی نیروهای نظامی و داوطلب مردمی عراق، از صحنه نبرد گریخته و هم اکنون در مراکز متعدد از سوی داعش در بازداشت بسر می برند.

یک منبع محلی در استان کرکوک سه شنبه گذشته اعلام کرد: برخی از عناصر مسلح داعش با بازوبندهای قرمز در حومه حویجه در تعقیب داعشی‌های گریخته از نبرد شرقاط هستند.
وی خاطرنشان کرد: سرکرده‌های داعش از فروپاشی گسترده خطوط دفاعی خود در برابر پیشروی نیروهای نظامی و حشدالشعبی دچار شوک شده‌اند.

شایان ذکر است ستاد مشترک نیروهای مسلح عراق دیروز از آزادسازی کامل شرقاط از چنگ داعش ظرف 72 ساعت خبر داد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۰۳ مهر ۱۳۹۵
ان شااله تا قبل از دهم محرم شهر حویجه هم آزاد خواهد شد و نماز ظهر عاشورا در این شهر خوانده خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۵
مرگ برداعش
آخرین اخبار