مظفر در جلسه ستاد مهر:

10 هزار تاکسیران برچسب سرویس مدارس دریافت کردند/ منع تردد 10 هزار تاکسی در شهر تهران

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: با اجرای طرح کاهش از اول مهر ماه منع تردد برای 10 هزار تاکسی لحاظ شد.

10 هزار راننده سرویس مدارس ساماندهی شدندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در حاشیه جلسه ستاد مهر گه امروز(شنبه)برگزار شد،در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با بازگشایی مدارس شاهد افزایش تقاضای سفر بودیم، به همین منظور عوامل ما در 48 پایانه تاکسیرانی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه بالغ بر 10 هزار تاکسیران بر چسب سرویس مدارس دریافت کردند، گفت: برای دریافت برچسب سرویس مدارس، سلامت جسمی و روانی راننده و سلامت خودرو به عنوان اولویت برای صدور برچسب مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: با همکاری دولت از ابتدای خرداد ماه، نوسازی تاکسی های فرسوده کلید خورد و تا این لحظه بیش از 5 هزار تاکسی نوسازی شده و بالغ بر 10 هزار تاکسی فرسوده نیز در انتظار نوسازی هستند.

مظفر بیان کرد: با اجرای طرح کاهش از اول مهر ماه منع تردد برای 10 هزار تاکسی لحاظ شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران بیان کرد: از دولت درخواست داریم یک فرصت 2 ماهه در خصوص طرح LEZ برای تاکسی ها در نظر بگیرد تا نسبت به نوسازی تاکسی ها اقدام شود، چرا که منع تردد تاکسی ها مشکلاتی را در شهر تهران ایجاد می کند.

وی گفت: 4 هزار و 800 تاکسی برای دانش آموزان معلول خدمات رسانی و از درب منزل تا مدرسه این دانش آموزان را جابه جا می کنند، اما اگر در متمم، بودجه مصوب شود تاکسیرانی آمادگی دارد تا خدمات رسانی و پوشش لازم را در خصوص مدارس استثنایی گسترش دهد.

مظفر در پایان گفت: با اقدامات دولت مرحله اسقاط از 2 ماه به یک هفته کاهش یافت و بر اساس آن از زمان تشکیل پرونده در بانک برای دریافت وام ظرف مدت هفت روز اسقاط خودرو انجام می شود، البته علت کندی در مراکز اسقاط این است که از شهرستان های تهران به سمت مراکز اسقاط تهران هجمه وارد می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار