رویترز: آغاز مذاکرات توییتر با شرکت های فناوری برای فروش

به تازگی اخباری در خصوص احتمال فروش شرکت توییتر منتشر شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، بنابر اعلام افراد آگاه، توییتر برای فروش این شرکت، مذاکراتی را با تعدادی از کمپانی های فناوری معتبر جهان آغاز کرده است. 

چندین ماه است که شبکه اجتماعی و سامانه ارائه دهنده میکروبلاگ توییتر با معضل کاهش رشد کاربران و زیانهایی مواجه شده که در نتیجه خسارت های صدها میلیون دلاری را در یک سال به دنبال داشته است. اینگونه مسائل همچنین به شایعاتی مبنی بر فروش این شرکت دامن زده است. 

این درحالیست که شرکت توییتر هنگامی با چنین مشکلاتی روبرو شده که همزمان به یک منبع قوی در حوزه اخبار، سرگرمی و تفسیرهای اجتماعی تبدیل شده است.

وبسایت "سی ان بی سی" روز گذشته اعلام کرد شرکت توییتر با شرکت هایی از جمله گوگل مذاکره کرده است و احتمال دارد به زودی یک پیشنهاد رسمی از این شرکت دریافت کند. سی ان بی سی اعلام کرد شرکت "سیلز فورس" نیز ممکن است توییتر را خریداری کند.

تاکنون شرکت های "توییتر" و "الفابت" –شرکت فناوری که گوگل زیرمجموعه آن است – در خصوص این شایعات واکنشی نشان نداده اند. شرکت "سیلز فورس" نیز تاکنون در این خصوص اظهارنظر نکرده است.

نام شرکت "ورایزن" نیز روز گذشته در میان خریداران احتمالی توییتر قرار داشت؛ اما این شرکت اعلام کرد در خصوص این شایعات نظری ندارد و هیچ پیشنهادی برای توییتر ارائه نکرده است.

تحلیلگر مؤسسه "مورنینگ استار" اعلام کرد: شرکت الفابت بهترین خریدار برای توییتر محسوب می شود. از نظر استراتژیک ما معتقدیم خریداری توییتر برای الفابت در مقایسه با سیلز فورس سودآورتر خواهد بود.

ارزش شرکت توییتر در حال حاضر حدود 16 میلیارد دلار تخمین زده شده است. مورنینگ استار پیش بینی کرد هر سهم توییتر 22 دلار خریداری خواهد شد. 

انتهای پیام/






انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار